Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@18:18:17 GMT

سمیر هندانوویچ: لیگ اروپا فرصت بزرگی برای اینتر است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۹۵۱

سمیر هندانوویچ معتقد است اینتر برای شرکت در لیگ اروپا مصمم است.

سمیر هندانوویچ، کاپیتان اینتر قبل از بازی این تیم با ختافه به همراه کونته در مقابل خبرنگاران قرار گرفت. به گزارش طرفداری و به نقل از اف سی اینتر نیوز، این دروازه بان با تجربه چنین گفتگویی را با خبرنگاران داشته است:

پس از نائب قهرمانی در سری آ، بدون شک همه در اینتر به ویژه تو که کاپیتان هستی، می خواهند در لیگ اروپا قهرمان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شانس اینتر را چگونه می بینی:

لیگ اروپا، رقابتی مهم است که همه تیم ها رویکرد و تفکر یکسانی در آن دارند و مطمئنا این تورنومنت برای اینتر نیز فرصت بزرگی است. از نظر فیزیکی و ذهنیتی خوب کار کرده ایم و آماده هستیم با تمام توان در لیگ اروپا به میدان برویم. نمی دانم تا کجا پیش خواهیم رفت اما همه باید بدانند که اینتر در اینجا حضور دارد و آماده است بهترین های خود را انجام دهد. در مقطع خوبی به مصاف ختافه می رویم چراکه در شرایط خوبی قرار داریم. ختافه بیشتر از ما استراحت کرد و 12 روز فرصت برای آماده سازی داشت. آنها دو سال است که در لالیگا همه را غافلگیر کرده اند و خود را تیمی سرسخت نشان داده اند. باید به خوبی آماده شویم و آنچه می دانیم را انجام دهیم. 

اینتر در آخرین بازی های خود در سری آ گلی دریافت نکرد و بهترین خط دفاعی را به دست آورد و به نظر می رسد در تیم رشد وجود داشته است. نقطه قوت تیم کجاست؟

نقطه قوت ما این است که تیم ما از نظر روحی و جسمی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. این موضوع را در 3-4 بازی آخر خود در لیگ نشان داده ایم اما این قدرت در گذشته نیز وجود داشت. کل تیم و نه فقط مدافعان و دروازه بان مشتاق است که گلی دریافت نکنیم. مصمم تر شده ایم که این موضوع به ما در این تورنومنت کمک زیادی خواهد کرد. به مانند همیشه به سختی تمرین می کنیم و در کنار یکدیگر قدرتمندتر هستیم. 

آیا قهرمانی به تسریع روند رشد اینتر کمک می کند؟

مطمئنا قهرمانی در این رقابت ها به رشد ما کمک خواهد کرد. فتح عناوین به شما کمک می کند که در آینده نیز آنها را فتح کنید!

همچنین بخوانید:

آنتونیو کونته: ختافه حریف سرسختی است؛ باید با تمام توان بازی کنیم تا حسرت نخوریم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ شایان مصاح مدافع ذوب‌آهن یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی‌اش را سپری می‌کند و در تمامی بازی‌های این تیم به میدان رفته است. او در خصوص پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک می‌گوید: بازی سخت و حساسی بود و خدا را شکر که در دقایق پایانی دو گل زدیم و ۳ امتیاز مهم در فولادشهر گرفتیم. ما در نیم فصل دوم شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکردیم و حتی تا رده نهم هم پایین آمدیم ولی از ۳ بازی اخیر ۶ امتیاز گرفتیم و شرایط ذوب‌آهن در جدول تا حدودی بهتر شد.

بیشتر بخوانید: توافق خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن!

ذوبی‌ها خودشان را آماده بازی با تراکتور در جام جذفی می‌کنند، تیمی که دو هفته پیش ۴ گل به آنها زدند. مصلح در مورد این بازی هم صحبت می‌کند: تراکتور بازیکنان خوبی دارد و لی انها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. ما ۴ گل در لیگ برتر به این تیم زدیم ولی این دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی آسانی در پیش داریم. به هر حال آنها دنبال جبران هستند و می‌خواهند از این وضعیت بیرون بیایند، ما بازی سختی داریم ولی به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. در جام حذفی می توان با انجام ۵ بازی به قهرمانی رسید و ما هم شانس خودمان را برای قهرمانی در این جام امتحان می‌کنیم.

از مصلح در خصوص رقابت فشرده استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر سوال می‌کنیم و اینکه پیش‌بینی او در مورد قهرمان لیگ چیست. مدافع سابق پرسپولیس می‌گوید: پیش‌بینی واقعا سخت است چون هر دو تیم شرایط خوبی دارند و نتایج خوبی هم گرفته‌اند. تیمی که کمتر اشتباه کند و تمرکز بالایی داشته باشد قهرمان خواهد شد. من شانس قهرمانی هر دو تیم را برابر می‌دانم.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1228206 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ورود اینتر اینزاگی به لیست تاجران قهرمانی در اروپا
  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲
  • خلاصه بازی میلان 1-2 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • آخرین فرصت بارسا برای ماندن در کورس/ رئال پازل را تکمیل می‌کند
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!