Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:53:04 GMT

رونالدینیو همسایه لیونل مسی می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۴۹۸۹

رونالدینیو همسایه لیونل مسی می شود

رونالدینیو از همین حالا در حال برنامه ریزی برای زندگی بعد از سپری کردن دوران حبس است.


به گزارش "ورزش سه"، دیدن تصاویر رونالدینیو در زندان و در حال فوتبال بازی کردن با هم بندی ها را می تواند در بین عجیب ترین تصاویر سالهای اخیر دنیای فوتبال قلمداد کرد. ستاره محبوب و سابق بارسلونا به دلیل استفاده از گذرنامه جعلی از سوی دادگاه به زندان محکوم شد و حالا به نظر می رسد این دوره سیاه در زندگی رونالدینیو در حال پایان یافتن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ستاره پیشین بارسلونا و برادرش روبرتو به دلیل تلاش برای ورود به کشور پاراگوئه با گذرنامه های جعلی در این کشور بازداشت شدند. پس از گذراندن دوره حبس، رونالدینیو به حبس خانگی محکوم شد و ESPN مدعی شد به زودی دوره زندان این ستاره برزیلی تمام شده و او آزاد خواهد شد.

 

رونالدینیو قصد دارد بعد از آزادی مدتی را در پورتو آلگره و در کنار خواناده اش سپری کرده و در ادامه برای زندگی راهی شهر بارسلون شود. او می خواهد در منطقه کاستلدفلز اقامت پیدا کند و بدین ترتیب رونالدینیو چند دیگر همسایه لیونل مسی خواهد شد. در واقع رونالدینیو اینگونه در کنار ستاره های بزرگ بارسلونا از جمله لیونل مسی و البته لوییس سوارز در این منطقه زیبا و خوش آب و هوا سکونت خواهد یافت. در گذشته اخباری در مورد تلاش لیونل مسی برای آزادی زودهنگام رونالدینیو شنیده شده بود که البته در ادامه تکذیب شد.

تیم ملی برزیل بارسلونا لیونل مسی رونالدینیو برزیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی برزیل بارسلونا لیونل مسی رونالدینیو برزیل لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۴۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا

آفتاب‌‌نیوز :

 نشریه لو پاریزین مدعی شد که لامین یامال اولویت پاری سن ژرمن در تابستان است. 

ستاره ۱۶ ساله بارسلونا که تمام رکورد‌ها را جابه‌جا کرده و به نوعی استعداد برتر فوتبال به شمار می‌رود زیر نظر سران قطری پاریس قرار گرفته و این تیم در تلاش است تا او را جانشین امباپه در خط حمله کند.

پاری سن ژرمن در این سال‌ها بازیکنان زیادی از پاریس گرفته که مهمترین آن‌ها خرید ۲۲۲ میلیون یورویی نیمار بود که به نوعی می‌توان این انتقال را آغاز سقوط بارسلونا دانست.

فصل گذشته نیز عثمان دمبله که تازه برای بارسلونا به یک ستاره بدل شده بود، این تیم را به مقصد پاریس ترک کرد و در بازی مقابل بارسلونا زهرش را ریخت و عامل حذف تیم ژاوی شد.

البته خرید یامال به این راحتی‌ها هم نیست، زیرا این بازیکن تا ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد. ارزش این بازیکن طبق گزارش ترانسفرمارکت ۷۵ میلیون یورو تخمین زده شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!