Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی امروز(۱۴ مرداد) بمناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری شبستان از این رسانه حوزه دین، فرهنگ و اندیشه بازدید و با خبرنگاران شبستان گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «محمدرضا عبدالهی» در این بازدید خبرگزاری شبستان را یک رسانه انقلابی و اخلاق مدار دانست و گفت: مهمترین خصوصیت شبستان نوع مطالب خوب در حوزه دین، فرهنگ و اندیشه و تحلیل های درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه نکته قابل تقدیر شبستان، وجود مجموعه ای نیروهای توانمند مسجدی و انقلابی در بدنه آن است، گفت: این رسانه انقلابی مقبولیت خوبی در خراسان جنوبی دارد.

 

«زینب رمضانی» نماینده خبرگزاری شبستان در بیرجند هم ضمن تشکر از حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان جنوبی در خبرگزاری شبستان، همکاری نیروی انتظامی با مجموعه رسانه ها را خوب ارزیابی کرد.

 

رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر ادامه رزمایش « کمک مومنانه» در ماه محرم و صفر، افزود: مرکز نیکوکاری رسانه یاران سال گذشته در سفر رئیس کمیته امداد به استان تشکل شد و اقدامات بسیار خوبی تاکنون در راستای کمک به رفع محرومیت به همت رسانه ها در استان صورت گرفته است.

 

رمضانی با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بیش از هزار بسته بهداشتی و ضدعفونی و مواد غذایی با همکاری مرزبانی خراسان جنوبی در روستاهای مرزی استان توزیع شد، گفت: همچنین طی این مدت 1200 بسته موادضدعفونی و بهداشتی را در شهرستان های نهبندان، خوسف و طبس و درمیان توزیع شده است.

 

وی گفت: مرکز نیکوکاری رسانه یاران استان برای عید غدیر نیز هزار بسته فرهنگی و 1200 غذای گرم در شهرستان زیرکوه توزیع خواهد کرد.

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز خبرنگار حجت الاسلام عبدالهی نیروی انتظامی خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان از برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ضمن تبریک فرارسیدن این هفته و روز معلم گفت: شهید مطهری جایگاه ویژه‌ای در سازماندهی نظام اسلامی در قالب برنامه‌های محتوایی و قوانین بالادستی مثل قانون اساسی داشتند.

وی با بیان اینکه نظرات این شهید بزرگوار در تمامی زمان‌ها کارایی دارد، تصریح کرد: شهید مطهری تاثیرگذاری ویژه‌ای در بین نسل جوان در طول حیات خود و پس از آن دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان خاطرنشان کرد: الگو قرار دادن افکار و اندیشه‌های شهید مطهری سبب هدایت و مصون ماندن از گمراهی در جامعه است.

وی با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه سپاه پاسداران گفت: سپاه یک مجموعه نظامی ، عقیدتی و مذهبی است که در عین حال از عقیده، اعتقاد و تفکر الهی نمی‌تواند جدا باشد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به شاخصه‌ها و وظایف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران افزود: تعمیق رواج معارف، روحیه و عمل انقلابی و جهادی یکی از این وطایف است چرا که سپاه نمی‌تواند بدون تفکر جهادی به اهداف و مأموریت خود برسد.

وی به دیگر اهداف این مجموعه اشاره کرد و گفت: ارتقا و تعمیق معرفت و بصیرت دینی و انقلابی، تعمیق بصیرت سیاسی، رواج اندیشه، ارزش‌ها، نمادها و سبک زندگی اسلامی چه در قالب فردی چه اجتماعی، پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی و تعیین مکتب انقلابی از سپاه در جامعه از دیگر وظایف و اهداف مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه مطابق فرموده رهبر معظم انقلاب سپاه سیاسی است اما حزبی، گروهی و جریانی نیست،گفت: سپاه به هیچ حزب و جریانی وابستگی ندارد اما آگاه به مسائل سیاسی است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه پاسداری و کمک سپاه به نهادهای دیگر در پیش برندگی انقلاب اسلامی است، بیان کرد: سپاه از متن مردم بوده و همواره در صحنه است چرا که سپاه خود را متعلق به مردم و جامعه می‌داند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های اجرا شده توسط مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در سال گذشته گفت: برگزاری 20 هزار جلسه بصیرتی ، برگزاری 2 هزار و 320 جلسه بصیرتی بصورت غیرحضوری و مجازی در سطح حوزه‌ها و پایگاه های مختلف با حضور و شرکت یک میلیون و 120 هزار نفر در این جلسات،‌ بسیج استادیاران، اسوه‌ها و حلقات صالحین در استان با حضور 80 هزار نفر در مجموع نمونه‌ای از برنامه‌های اجرا شده است.

وی ادامه داد: برگزاری 56 دوره دانا و توانا با حضور 7 هزار و 530 نفر در مجموع، برگزاری 800 محفل قرآنی با حضور بیش از 40 هزار نفر در مجموع، اعزام 300 خانواده به مشهد و قم، برگزاری راهیان نور دانش آموزی و پیشرفت، تهیه و توزیع بیش از 25 هزار و 200 نسخه محتوایی در بین بسیجیان و متولیان و توزیع قریب به یک هزار جلد کتاب صعود چهل ساله برخی از اقدامات این مجموعه در سال گذشته بوده است.

حجت‌الاسلام بیگدلی بابیان اینکه بیش از 400 برنامه در هفته عقیدتی امسال در زنجان اجرا می شود ادامه داد: گلباران و عطرافشانی مزار و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با نمایندگان ولی فقیه در استان و شهرستان‌ها، سخنرانی قبل از خطبه در نماز جمعه، سرکشی از خانواده‌های شهدا و معلمین و مربیان، برگزاری همایش حکمت مطهر، برگزاری مسابقات قرآن و کتابخوانی آثار شهید مطهری برخی از برنامه هاست.

وی در پایان  یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی و کوهپیمایی، فراخوان مقاله در راستای پژوهش تربیتی، نواختن زنگ سپاس در مدارس، نشست‌های معرفتی و بصیرتی و عملی در قالب فضای مجازی و حضوری در پایگاه‌های مقاومت ، طرح ثامن، دیدار از معلمان مربیان و اساتید برگزاری نمایشگاه کتاب و … از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی حجابی
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا