Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@16:52:06 GMT

تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت کمک ودیعه مسکن

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۵۰۵۹

به گزارش ایلنا، تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت کمک ودیعه مسکن که پیش‌تر از طریق ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام به ثبت نام کرده بودند آغاز شده است. از امروز ۱۴ مردادماه متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۱» است می‌توانند با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا ۱۵ مردادماه نیز متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی ان‌ها «۲» و «۳» است، ۱۶ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۱» است، ۱۷ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۵»، «۶» و «۷» است، ۱۸ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها عدد «۰»، «۸» و «۹» است و ۲۰ مرداد کلیه متقاضیان جامانده باید نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام ملی به نشانی tem.mrud.ir مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

گفتنی است، ستاد ملی کرونا به منظور حمایت از مستاجرانی که در بحران کرونا، زندگی آن‌ها با بحران مواجه شده اقدام به حمایت از مستاجران کرده است. رقم ودیعه مسکن برای مستاجران تهران ۵۰ میلیون تومان، برای سایرکلانشهر‌ها ۳۰ میلیون تومان و برای شهر‌های کوچک ۱۵ میلیون تومان است. متقاضیان باید بعد از یکسال اصل ودیعه را به بانک بازگرداند و درعین حال سود این تسهیلات ۱۳ درصد تعیین شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: تکمیل اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرم ج و اهدای زمین به متقاضیان جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفته‌های پیشین شاهد گلایه‌هایی از نحوه واگذاری زمین به متقاضیان در استان مرکزی بودیم.

سرپرست راه و شهرسازی استان درباره این موضوع به خانواده‌ها گفت: خانواده‌هایی که تا پیش از ۲۴‌مهر ۱۴۰۰ در سامانه مسکن ملی ثبت نام کرده و فرم ج آن‌ها قرمز شده است، می‌توانند زمین رایگان طرح متقاضیان جوانی جمعیت را دریافت کنند.

یوسف زاده با اشاره به خانواده دارای شش فرزند که هنوز زمینی دریافت نکرده است، افزود: به دلیل سرریز جمعیت متقاضی زمین در شهر اراک، زمین اهدایی آنها در شهر امیرکبیر واگذار می‌شود.

به گفته یوسف زاده این افراد باید وارد سامانه این طرح شده، شهر خود را شهر امیرکبیر انتخاب کنند. اما آنچه حتمی و یقینی است این است که خانواده‌های سه فرزند و بیشتر زمین رایگان دریافت می‌کنند.

یکی دیگر از خبرهای خوب یوسف زاده در این گفتگو واگذاری ۹۰۰ قطعه زمین رایگان در شهر جدید امیر کبیر است.

حجت الاسلام جودکی کارشناس مذهبی هم پیرامون حکم شرعی سقط جنین گفت: بر اساس فتوا‌ی علمای دین اگر نگه داشتن جنین، جان مادر و جنین را به خطر بیاندازد، سقط حرام نیست، اما در غیر این صورت، سقط جنین قتل محسوب می شود.

اجرای ماده ۲۴ قانون حمایت از جوانی جمعیت و خانواده برای حمایت از مادران دارای فرزند شیرخوار زیر دو سال اجرایی شد. در این طرح ملی هر مادر دارای فرزند زیر دوسال که در دهک‌های یک تا سه هستند، می‌توانند هر ماه مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اعتبار خرید دریافت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • برخورداری برخی متقاضیان با فرم ج قرمز از زمین رایگان
  • فرم ج و اهدای زمین به متقاضیان جوانی جمعیت
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • اعلام نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن