Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شستا توانست تا پایان معاملات امروز بورس تهران با دستیابی به ارزش 477 هزار میلیارد تومانی، رتبه نخست شرکت های با ارزش در بازار بورس را کسب کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری مهر ، در پایان معاملات امروز بورس تهران شستا توانست با دستیابی به ارزش بازار 477 هزار میلیارد تومان به غول سرمایه‌ای بازار بورس تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این در حالی است که تا پیش از این در یک سال گذشته فارس و فولاد به ترتیب با ارزش بازار 439 و 437 هزار میلیارد تومان رقابت تنگاتنگی برای در اختیار گرفتن بیشترین سهم ارزش بازار را آغاز کرده بودند.
پس از این سه شرکت فملی با 308 هزار میلیارد تومان و شپنا با 240 هزار میلیارد تومان از بزرگترین شرکت‌های بازار سرمایه محسوب می‌شوند.
همچنین نمادهای شتران، خودرو، تاپیکو، حکشتی، وغدیر، کگل، پارسان، کگهر، وامید، شبندر، وبملت، همراه، مارون، رمپنا و کچاد همگی با ارزش بین 120 تا 200 هزار میلیارد تومان جزو 15 شرکت برتر بازار سرمایه از نظر ارزش بازار تا معاملات امروز محسوب می‌شوند.
خاطرنشان می‌شود تا پایان معاملات امروز بورس، ارزش کل بازار سرمایه، 7 هزار و 465 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.
با این حساب شستا به عنوان بزرگترین شرکت فعال در بازار سرمایه ایران، بیش از 7 درصد ارزش بازار را در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هزار میلیارد تومان معاملات امروز بازار سرمایه ارزش بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با اصلاح ۱۳۴۲۰.۲۸ واحدی به ۲,۳۰۳,۳۸۲.۸۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۲۱.۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۹۶۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۸۶,۵۶۶ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۰,۳۶۸.۶۷۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۵۸۲,۶۰۱.۸۷۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086456 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار