Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@18:18:10 GMT

درگیری و کتک‌کاری در اهواز+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۵۲۸۱

درگیری و کتک‌کاری در اهواز+ عکس

بازی حساس لیگ 2 در اهواز به دلیل درگیری و کتک‌کاری نیمه تمام ماند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ از سری رقابت‌های دسته دوم لیگ آزادگان عصر امروز یک دیدار حساس بین تیم‌های بالانشین و مدعی صعود استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد در استادیوم تختی اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی به دلیل حواشی به‌وجود آمده و درگیری میان اعضای دو تیم نیمه‌کاره ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 40 این بازی میزبان به گل رسید اما این گل از سوی داور و کمک داور آفساید اعلام شد که همین سرآغازی بود بر جنجال‌های این بازی.

پس از اعتراضات شدید بازیکنان و مربیان تیم استقلال ملاثانی، دقایق پایانی بازی در نیمه اول دنبال شد اما پس از سوت پایان این نیمه، آبی‌پوشان به سمت داوران حمله کردند که تیم داوری برای حفاظت از خود سریعا راهی رختکن شده و پس از استراحت 15 دقیقه‌ای برای آغاز نیمه دوم حاضر به خروج از رختکن نشدند.

در هیمن زمان عوامل اجرایی تیم استقلال ملاثانی و تعدادی از تماشاگران این تیم که درون استادیوم بودند، به سمت نیمکت ذخیره‌ها و سرپرست تیم شهید قندی یزد حمله کردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در پی این درگیری تعدادی از نفرات تیم مهمان از ناحیه صورت، بینی و کمر مجروح شدند.

پس از آرام شدند اوضاع تیم شهید قندی و داوران حاضر به انجام بازی نبودند اما پس از یک ساعت و با پادرمیانی برخی افراد حاضر در استادیوم در میدان حضور پیدا کردند اما به دلیل مخالفت غلام آموزگار و یدالله جهانبازی، نمایندگان فدراسیون فوتبال، بابت نبود امنیت و نیروی انتظامی در استادیوم این بازی حساس نیمه‌کاره ماند تا تکلیف نتیجه آن در کمیته انضباطی مشخص شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال درگیری کتک کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۵۰ رقم گندم در موسسه تحقیقات کشاورزی دیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی روستایی همزمان با روز ملی گندم گفت: تنوع ژنتیکی بسیار خوبی در بین ارقام معرفی شده گندم برای سازگاری و تاب‌آوری در برابر تنش‌های خشکی، سرما، گرما، بیماری‌ها، سازگاری خصوصی، قابلیت کشت در شرایط آبیاری تکمیلی، کیفیت خوب نانوایی و پاستا و ماکارونی وجود دارد و این تنوع ژنتیکی برای پایداری تولید و افزایش کیفیت نان بسیار مناسب است.

وی اضافه کرد: از این ارقام ۲۷ رقم گندم نان زمستانه و بینابین برای مناطق سرد و معتدل، ۱۲ رقم گندم دوروم برای تولید پاستا و ماکارونی برای کشت در مناطق معتدل و گرمسیر دیم و ۱۱ رقم گندم نان بهاره برای مناطق گرمسیری بوده است.

 رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: تعداد ۳۶ رقم دارای عکس‌العمل مقاوم الی نیمه مقاوم به بیماری زنگ زرد، تعداد ۱۱ رقم عکس‌العمل نیمه مقاوم الی نیمه حساس و ۶ رقم از عکس‌العمل نیمه حساس الی حساس برخوردارند. 

روستایی اعلام کرد: با اجرای طرح جهش تولید کشاورزان با استفاده از ارقام جدید گندم و رعایت دستورالعمل‌های فنی موسسه تولید دیمزار‌ها را ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش دادند.

وی افزود: تنوع ارقام گندم موسسه ضمن افزایش تولید و تامین امنیت غذایی در کشور موجب افزایش کیفیت تولید نان شده است.

روستایی گفت:ارقام گندم دوروم از کیفیت بسیار مناسب برای تولید پاستا و ماکارونی برخوردارند.

وی گفت: با تلاش محققان این موسسه با معرفی ارقام جدید گندم و همکاری شرکت‌های بخش خصوصی در ۸۵ درصد مزارع دیم کشور از بذر ارقام معرفی شده موسسه استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اتفاقی عجیب لغو شد
  • معرفی ۵۰ رقم گندم در موسسه تحقیقات کشاورزی دیم
  • لغو مسابقه حساس لیگ یک به یک دلیل عجیب!
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس