Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@17:42:07 GMT

تله شیطانی برای 30 زن در شهرری + عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۵۲۹۰

تله شیطانی برای 30 زن در شهرری + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل به دنبال افزایش شکایت های مشابه چندین زن از سرنشینان یک دستگاه پژو نقره ای آغاز شد .زنان جوان که بیشتر آنها در منطقه شهر ری و شهرک گلستان به دام دو مرد و یک زن پژوسوار افتاده بودند گفتند: وقتی به عنوان مسافر سوار پژو نقره‌ای شدیم ، یک زن میانسال روی صندلی شاگرد نشسته بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مرد هم در صندلی عقب قرار داشت . ما گمان می کردیم راننده پژو مسافربر است . اما آنها پس از طی مسافتی از جاده اصلی منحرف شدند و پس از کتک زدن پول، طلا و گوشی موبایلمان را سرقت کردند.

شناسایی اعضای شبکه خانوادگی در تهران

در حالی که شماره شاکی ها به ۳۰ نفر رسیده بود تحقیقات پلیس روز ردیابی پژو نقره ای متمرکز شد.

بعضی از زنان اظهار داشتند ۲ مرد جوان پس از سرقت اموال ،داخل پژو آنها را اذیت هم کرده اند. شواهد نشان می‌داد پلیس احتمالا با یک شبکه خانوادگی روبه روست و دزدان به صورت باندی سرقت هایشان را انجام می دهند.

بعد از چندین ماه تلاش سرانجام پلیس سرنشینان پژو نقره ای را ردیابی و بازداشت کرد. در بررسی‌ها روشن شد دو برادر به همراه مادرشان و گاهی اوقات به همراه دو نفر از دوستانشان نقشه سرقت ها را اجرا می کردند.

در حالی که زن میانسال منکر شرکت در زورگیری ها بود در مواجهه حضوری با شاکی ها لب به اعتراف گشود و گفت همراه دو پسرش دست به زورگیری می زده است.

دو پسر این زن نیز دو نفر از دوستانشان را به عنوان همدست معرفی کردند و گفتند این دو نفر در بعضی از زورگیری ها همراهمان بودند. به این ترتیب برای پنج عضو این شبکه به اتهام آدم ربایی و زورگیری کیفرخواست کیفرخواست صادر شد و آنها در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور قاضی مستشار،دلداری ، پای میز محاکمه ایستادند.

دزدان خشن وخوش لباس وحشیانه سرقت می کردند

در ابتدای جلسه ۳۰ شاکی که بیشتر آنها زنان جوان بودند درخواست اشد مجازات را مطرح کردند.

یکی از آنها گفت :عصر از محل کارم در شرری به خانه بر می گشتم که سوار پژو شدم. یک زن میانسال روی صندلی شاگرد نشسته بود. من با دیدن زن میانسال مطمئن شدم راننده مسافربر است .اما پس از طی مسافتی فهمیدم به تله دزدان خشن قشنگ افتاده ام . آنها به زور، پول و طلا ها و گوشی موبایلم را سرقت کردند و گریختند.

زن میانسال گفت : قبول دارم در سرقت ها همراه دو پسرم بودم اما من از ابتدا نمی دانستم آنها چه نقشه ای در سر دارند. پس از مدتی آنها مرا تهدید کردند و گفتند اگر می‌خواهم مخارج زندگی‌ام را تامین کنند باید با آنها همراه شوم . به همین خاطر و به اجبار آنها، کنار پسرانم در پژو می نشستم تا آنها از زنان جوان سرقت کنند .

اما دو برادر مدعی شدند مادرشان طراحی نقشه سرقت بوده است. یکی از آنها گفت: مادرمان از ابتدا نیز سرقت می کرد . بعد از این که ما بزرگ شدیم از ما می خواست تا او را همراهی کنیم. دو متهم دیگر اما جرم هایشان را انکار کردند.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا سرقت پلیس زورگیری قاضی جرم اخبار حوادث سرقت خانوادگی حوادث تهران اخبار تهران اخبار تهران حوادث تهران ایران فیلم عکس دختر مرد کودک مرد شیطان صفت خانه ویلایی پژو نقره ای زن میانسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مردی که چهره دیگران را به‌شکل «شیطانی» می‌بیند

یک مرد ۵۸ ساله آمریکایی دنیا را کمی متفاوت از افراد معمولی می‌بیند. او درواقع از نوعی ادراک‌پریشی و چهره‌کوری به نام PMO رنج می‌برد که باعث می‌شود چهره دیگران را غیرعادی و «شیطانی» ببیند. محققان با بررسی این مورد، سعی داشتند درک بهتری از این عارضه و به‌طورکلی نحوه مکانیسم اعصاب بینایی برای ادراک چهره افراد آشنا کسب کنند.

به گزارش دیجیاتو؛ براساس مقاله منتشرشده در The Lancet، در عارضه پروسپامتامورفوپسیا (Prosopometamorphopsia) یا به اختصار PMO، چهره افراد نزد بیمار مسخ‌شده و غیرعادی هستند. «ویکتور شارا»، فرد مبتلا به PMO، این عارضه را اینطور توصیف می‌کند که چهره افراد شیطانی به نظر می‌رسند.

این عارضه بسیار نادر است و تاکنون تنها ۷۵ مورد از آن گزارش شده. به همین دلیل محققان کالج دارتموث آمریکا با بررسی‌های این مورد خاص، سعی کردند متوجه شوند دقیقاً این افراد چگونه چهره دیگران را می‌بینند.

در عارضه PMO، بیمار چگونه چهره دیگران را می‌بیند؟

ویکتور شارا برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ متوجه شد که دچار حالتی عجیب شده است؛ او متوجه مردی بدشکل در آپارتمانش شد که چهره عجیب‌وغریبی داشت؛ بعداً معلوم شد که آن مرد عجیب درواقع هم‌اتاقی او بوده است. شارا سپس دریافت که چهره همه افراد را مسخ‌شده و کج می‌بیند. او می‌گوید:

«اولین فکر من این بود که در دنیای شیطانی از خواب بیدار شدم.»

ویکتور شارا اظهار داشت که شیار‌های عمیقی روی پیشانی، گونه‌ها و چانه افراد می‌بیند؛ همچنین این عارضه تنها در چهره افراد رخ می‌دهد و ظاهر اشیا، خانه‌ها یا خودرو‌ها عادی است. همچنین با اینکه چهره اشخاص غیرعادی شده بود، اما شارا می‌توانست هویت اشخاص را تشخیص دهد. نکته جالب اینکه این چهره‌های ترسناک تنها در واقعیت هستند و عکس آن شخص را کاملاً عادی می‌بیند.

خوشبختانه، برای اولین‌بار، محققان توانستند بازنمایی‌های بصری واقع‌گرایانه از تغییر چهره‌ها در اثر PMO به تصویر بکشند. برای انجام این کار، محققان از چهره یک فرد عکس گرفتند و سپس آن را روی صفحه نمایش به بیمار نشان دادند، همچنین خود آن شخص نیز پیش او حاضر بود. به این طریق محققان توانستند تفاوت ادراک این بیمار را با نرم‌افزار ترسیم کنند.

محققان با انجام این پژوهش امیدوارند که آگاهی جامعه علمی را درباره اختلال PMO افزایش دهند، چراکه معمولاً این عارضه به اشتباه نوعی اختلال روانپزشکی یا حتی اسکیزوفرنی تشخیص داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • مردی که چهره دیگران را شیطانی می‌بیند!
  • مرد میانسال سیرجانی پس از ۵ روز سرگردانی در جاده پیداشد
  • آموزش: چگونه گوشی سرقت شده یا گم شده را پیدا کنیم؟
  • دژرشکان بازمانده‌ای ۲۵۰۰ ساله از حکومت اشکانیان در ری+فیلم
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • (عکس) مردی که چهره دیگران را به‌شکل «شیطانی» می‌بیند
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • چشمه علی در شهرری تمدنی مهم از پایان عصر نوسنگی
  • دستگیری سارقان تلفن همراه در شهرضا