Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مرتضی کشکولی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان با دستگاه‌های اجرایی به منظور اشتغال زایی و محرومیت زدایی از روستاها و دهستان‌های لرستان، با اشاره به اینکه یک تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی استان در بحث گیاهان دارویی و ایجاد اشتغال در دهستان‌ها داریم، اظهار داشت: در تفاهم نامه دیگری با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان نیز در خصوص ایجاد مشاغل خانگی و روستایی به نتیجه رسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امیدواریم با وام و تسهیلاتی که پشتوانه کار است بتوانیم در روستاها شغل ایجاد کنیم و تولید را بالا ببریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه در تفاهم نامه با شیلات به دنبال این هستیم در حوزه آبزیان از سدهایی که در استان است برای پرورش ماهی در قفس بهره بگیریم، افزود: در خصوص ایجاد گلخانه نیز با جهاد کشاورزی بحث‌های لازم را کرده‌ایم.

سردار کشکولی یادآور شد: امیدواریم در پایان کار بتوانیم حداقل ۱۰۰۰ شغل را ایجاد کنیم.

کد خبر 4991324

منبع: مهر

کلیدواژه: تفاهم نامه اشتغال زایی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند اقامه نماز جمعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مجلس شورای اسلامی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی اعلام کردند که در مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و محمد شیاع السودانی نخست‌وزیر عراق، امروز دوشنبه تفاهم‌نامه چهارجانبه میان عراق، ترکیه، قطر و امارات برای همکاری در پروژه جاده توسعه امضا شد.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که این تفاهم‌نامه با هدف همکاری مشترک در پروژه راهبردی جاده توسعه تنظیم شده است.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه را وزرای حمل و نقل عراق و ترکیه و وزیر حمل و نقل قطر و نیز وزیر انرژی و زیرساخت امارات امضا کردند.

دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق اعلام کرد که به موجب این تفاهم‌نامه این کشورها در تنظیم چارچوب‌های لازم برای اجرای پروژه همکاری می‌کنند.

در بیانیه دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق آمده است: جاده توسعه یک پروژه راهبردی است که موجب تقویت رشد اقتصادی و افزایش همکاری‌های منطقه‌ای و تحقق هم‌افزایی اقتصادی میان شرق و غرب می‌شود و به تسهیل مبادلات تجاری و ایجاد مسیر رقابتی منجر می‌شود.

کد خبر 6085737

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد