Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در رسانه‌ها ایران را حامی تروریست‌ها معرفی می‌کنند ولی خودشان داعش را تربیت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ در پی دیدارهای برایان هوک، فرستاده ویژه آمریکا در مسائل ایران، با برخی کشورهای منطقه و مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط، غلامرضا شریعتی، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی و دبیر فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی این اقدام را با رویکرد مصرف رسانه‌ای- سیاسی برای آمریکا دانست و گفت: ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ‌ﻫﺎ ﻋﻨﻮﺍﻥ می‌ﮐﻨﻨﺪ ﺩﺭﺻﻮﺭﺕ ﻋﺪﻡ ﺗﻤﺪﯾﺪ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﺗﺴﻠﯿﺤﺎﺗﯽ ﮐﺸﻮﺭﻣﺎﻥ، ﺑﯽ‌ﺛﺒﺎﺗﯽ ﺩﺭ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺎﺳﺦ ﺩﻫﻨﺪ ﭼﺮﺍ ﮐﺸﻮﺭﻫﺎﯼ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﻧﺒﺎﺭ ﺗﺴﻠﯿﺤﺎﺕ ﺳﺎﺧﺖ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﮐﺮﺩﻩ‌ﺍﻧﺪ؟

شریعتی که از فرماندهان اسبق سپاه پاسداران محسوب می‌شود، به حضور نظامی آمریکا در غرب آسیا اشاره کرد و افزود: آن‌ها (آمریکایی‌ها) ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖ‌ﻫﺎﯾﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺩﺍﻋﺶ ﺍﻗﺪﺍﻡ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﺭﺳﺎﻧﻪﻫﺎ، ﮐﺸﻮﺭﯼ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺍﯾﺮﺍﻥ (که قربانی تروریسم است) ﺭﺍ ﺣﺎﻣﯽ ﺗﺮﻭﺭﯾﺴﺖ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران غلامرضا شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، فرشاد مهدی‌پور در حکم مهدی عرفاتی آورده است: «نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید».

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات در این حکم تصریح کرده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (2) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور موثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد