Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@20:29:00 GMT

ادعای مهدی پاشا درباره شاهین بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۵۴۱۰

ادعای مهدی پاشا درباره شاهین بوشهر

سرمربی شاهین بوشهر گفت: تیم ما اکنون هم بدون شانس نیست اما انگار یکسری افراد دوست ندارند شاهین در لیگ برتر بماند و شاید منافع‌شان در لیگ یک است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی پاشازاده درباره بهتر شدن وضعیت شاهین پس از حضور او و تغییرات تاکتیکی این تیم اظهار کرد:

توانستیم با تغییراتی که به وجود آوردیم پارس جنوبی را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در بازی با سایپا هم همین تغییرات را اعمال کردیم اما برای آن بازی فقط سه چهار روز وقت داشتیم و برای بازی با پارس جنوبی نزدیک به ۱۰ روز تمرین کردیم و توانستیم آن چیزی که می‌خواستیم را بهتر ارائه دهیم. این نشان می دهد اگر وقت داشته باشیم تا کار کنیم نتیجه‌اش را هم می‌بینیم.

مهدی پاشازاده ادامه داد:

تیم‌مان در بازی با پارس جنوبی جم خیلی خوب کار را دست گرفت. قبل از بازی جلسات آنالیزی داشتیم که یک ساعت طول می کشید و در گرمای شرجی جنوب که برق هم نبود، همه اعضای تیم نشستند و زحمت کشیدند. به شکلی که وقتی همه از اتاق جلسه بیرون آمدند خیس عرق بودند. خداراشکر نتیجه‌اش را هم توانستیم بگیریم.

مهدی پاشازاده سرمربی شاهین بوشهر با بیان این که این تیم در طول فصل فرصت های خیلی زیادی داشت و زمان خیلی زیادی را از دست داد، عنوان کرد:

قبل از انتخاب میشو قرار بود سرمربی تیم شوم که این اتفاق نیفتاد. زمانی هم که میشو نیامد باز هم من جزو گزینه‌ها بودم و باز هم من انتخاب نشدم و وقت را دوباره از دست دادیم. حتی قبل از بازی با پرسپولیس قرار بود این اتفاق بیفتد اما هیات مدیره جلسه گذاشت و نظرشان بر این بود که کریمیان را انتخاب کنند. به هر حال تیم ما اکنون هم بدون شانس نیست اما انگار یکسری ها دوست ندارند شاهین در لیگ برتر بماند و منافع شان در لیگ یک است.

مهدی پاشازاده درباره دیدار آینده تیمش مقابل تراکتورسازی گفت:

هم تیم ما و هم تیم حریف به سه امتیاز احتیاج دارد و این مساله بازی را زیبا می کند. امیدوارم نتایج در زمین رقم بخورد. ما تقریبا می دانیم که باید چه کار کنیم و همان کار را انجام می‌دهیم. تراکتور تیمی پر مهره و قابل احترام و قوی است اما روز بازی به این مساله فکر نمی‌کنیم چرا که به برد احتیاج داریم و ان‌شاءالله که بازی زیبایی از دو تیم شاهد باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی شاهین بوشهر سرمربی شاهین بوشهر شاهین بوشهر مهدی پاشازاده مهدی پاشازاده تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید بود و در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا در دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در این مسابقات موفق نشود.

شاگردان پپ گواردیولا عملکرد بسیار خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشتند و در اکثر دقایق این دیدار توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند از فرصت‌هایی که به وجود آوردند استفاده کنند و در نهایت بازی را به حریف قدرتمندشان واگذار کردند و از دور مسابقات کنار رفتند.

دیاز پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« من حتی نمی‌دانم باید چه بگویم... قبول این شکست دشوار است. تنها یک راه برای پذیرش این شکست وجود دارد و آن هم این است که به مسیر روی به جلویمان ادامه دهیم.

این باخت واقعا برای ما ناراحت کننده است. ما کنترل توپ و میدان را در تمام طول بازی به دست داشتیم. فرصت‌های زیادی در طول بازی ایجاد کردیم. هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم تا از کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی جلوگیری کنیم چون این چیزی بود که آنها می‌خواستند.»

دیگر خبرها

  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • ادعای ستاره سیتی: رئال از اول دنبال پنالتی بود
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!