Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-24@04:43:18 GMT

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 4 آگوست 2020

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۵۴۲۵

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 4 آگوست 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ فران تورس به منچسترسیتی پیوست

فران تورس، وینگر 20 ساله و اسپانیایی باشگاه والنسیا به صورت رسمی به منچسترسیتی پیوست.

رسمی؛ رابین کنوخه به اونیون برلین پیوست

رابین کنوخه، مدافع 28 ساله آلمانی که محصول آکادمی وولفسبورگ است، قراردادش با این تیم تمدید نشد و حالا فوتبالش را در اونیون برلین دنبال خواهد کرد.

رسمی؛ الکساندر شوولو به هرتابرلین پیوست

هرتابرلین به هزینه کردن در بازار نقل و انتقالات ادامه می دهد و آن ها یک دروازه بان مطمئن به ترکیب تیم خود اضافه کردند. الکساندر شوولو، دروازه بان 28 ساله آلمانی که یکی از بهترین دروازه بان های فصل 20-2019 بوندسلیگا بود، در انتقالی 8 میلیون یورویی از فرایبورگ به هرتابرلین پیوست.

رسمی؛ میات گاچینوویچ به هوفنهایم پیوست

میات گاچینوویچ، هافبک تهاجمی 25 ساله تیم ملی صربستان با امضای قراردادی چهار ساله از آینتراخت فرانکفورت به هوفنهایم پیوست.

رسمی؛ استیون زوبر به آینتراخت فرانکفورت پیوست

استیون زوبر، هافبک چپ 28 ساله تیم ملی سوئیس با قراردادی سه ساله از هوفنهایم به آینتراخت فرانکفورت پیوست.

رسمی؛ برندن ویلیامز قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کرد

برندن ویلیامز قرارداد جدیدی با منچستریونایتد امضا کرده است که او را تا سال 2024 در اولدترافورد نگه می دارد. یک بند یک ساله هم برای تمدید مجدد این قرارداد پیش بینی شده است.

رسمی؛ جیک وکینز قراردادش را با ساوتهمپتون تمدید کرد

جیک وکینز مدافع 20 ساله ساوتهمپتون قراردادی جدید و چهار ساله با این باشگاه امضا کرد.

رسمی؛ سدریک ایتن به گلاسکو رنجرز پیوست

سدریک ایتن مهاجم 23 ساله سنت گالن با امضای قراردادی به گلاسکو رنجرز پیوست.

رسمی؛ کمار روف به گلاسکو رنجرز پیوست

کمار روف مهاجم 27 ساله اندرلخت با امضای قراردادی چهار ساله به گلاسکو رنجرز پیوست.

غیر رسمی؛ انجل گومز به لیل پیوست

انجل گومز، هافبک تهاجمی 19 ساله و انگلیسی باشگاه منچستریونایتد اکنون یک بازیکن آزاد محسوب می شود و می تواند به هر تیمی بپیوندد. به نقل از محمد بوحفصی، انجل گومز، هافبک جوان باشگاه منچستریونایتد به صورت آزاد به باشگاه لیل فرانسه خواهد پیوست.

غیر رسمی؛ پیر امیل هویبرگ به تاتنهام پیوست

به نقل از فابریتزیو رومانو،  پیر امیل هویبرگ، هافبک 24 ساله و دانمارکی باشگاه ساوتهمپتون به تاتنهام خواهد پیوست.

سرجینیو دست اولویت اصلی بایرن مونیخ برای دفاع راست

به نقل از بیلد، سرجینیو دست، مدافع راست 20 ساله و آمریکایی باشگاه آژاکس مورد توجه سران باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته است، اما هنوز توافقی با باشگاه آژاکس برای جذب او انجام نشده است.

پیشنهاد دستمزد 250 هزار پوندی در هفته به پیر امریک اوبامیانگ

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم 31 ساله و گابنی باشگاه آرسنال تا ژوئن سال آینده با این باشگاه قرارداد دارد. سران آرسنال به دنبال تمدید قرارداد او هستند و قصد دارند دستمزد 250 هزار پوندی در هفته به او پیشنهاد دهند.

والنسیا در پی جذب دیوگو لیته

به نقل از هکتور گومز، دیوگو لیته که به همراه پرتغال قهرمان یورو زیر 17 ساله ها در سال 2016 شد و در تیم منتخب مسابقات هم جای گرفت، مدنظر والنسیا است.

لیست فروش چلسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی

به نقل از اسکای، جذب یک دروازه بان جدید هم یکی از اهداف چلسی است و آن ها به همین دلیل به دنبال فروش کپا آریزابالاگا یا پیدا کردن یک مشتری برای قرض دادن او هستند. امرسون پالمیری، جورجینیو، ویکتور موزس، تیمو باکایوکو، دنی درینک واتر و میچی باتشوایی هم در دسته بازیکنانی قرار می گیرند که چلسی دنبال قطع همکاری با آن ها است. نکته جالب آمادگی چلسی برای فروختن سه مدافع میانی تیم است: آنتونیو رودیگر، کورت زوما و آندریاس کریستنسن هم در کنار افراد یاد شده نمی توانند از حضور خود در تیم فصل بعد باشگاه مطمئن باشند.

کلوژ در پی جذب ماریو بالوتلی

ماریو بالوتلی، مهاجم 29 ساله ایتالیایی، با باشگاهش برشا روابطی تیره و تار دارد و برای جدایی از این باشگاه 400 هزار یورو غرامت می خواهد. به نقل از وب سایت رومانیایی GSP، تیم کلوژ رومانی که در آستانه قهرمانی فصل 20-2019 لیگ رومانی قرار دارد، می خواهد بزرگ ترین خرید تاریخ خود را انجام دهد.

لسترسیتی در پی جذب فرانسیسکو ترینکائو

فرانسیسکو ترینکائو، وینگر 20 ساله پرتغالی در ژانویه 2020 با 31 میلیون یورو از براگا پرتغال به بارسلونا پیوست اما تا پایان فصل به طور قرضی در براگا ماند. حالا ترینکائو به بارسلونا برگشته اما مشتریان مطرحی خواهان خرید او از بارسلونا هستند. به نقل از فابریتزیو رومانو، اخیرا شایعاتی مطرح شد که تیم انگلیسی خواهان جذب ترینکائو از بارسلونا است و حالا مشخص شده که آن تیم لسترسیتی است. نخستین پیشنهاد لسترسیتی به بارسلونا برای جذب ترینکائو، انتقال قرضی همراه با بند خرید اجباری 50 میلیون یورویی است.

ویلیان به آرسنال نزدیک شده است

به نقل از دیوید اورنشتاین، قرارداد ویلیان با چلسی به زودی به پایان می رسد و او علاوه بر ماندن در استمفوردبریج، بارسلونا و اینتر میامی را به عنوان دیگر گزینه های پیش روی خودش می دید. ویلیان هنوز تصمیم نهایی خودش را اتخاذ نکرده است اما به نظر می رسد وینگر آبی ها به انتقال به آرسنال تمایل دارد.

یوونتوس در پی جذب رودریگو دی پل

به نقل از کوریره تورینو، یوونتوس وضعیت جذب رودریگو دی پل، هافبک 26 ساله اودینزه و تیم ملی آرژانتین را زیر نظر گرفته است.

بایرن مونیخ علاقه مند به جذب پدری

به نقل از اسکای آلمان، بایرن مونیخ به جذب پدری، ستاره جوان باشگاه بارسلونا علاقمند است و تماس های خود را با این بازیکن آغاز کرده است. پدری، هافبک تهاجمی 17 ساله و اسپانیایی باشگاه بارسلونا سال گذشته از لاس پالماس به این تیم پیوست و از او به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان اسپانیا نام برده می شود.

هنریک مخیتاریان و الکسیس سانچز قراردادشان را با آرسنال و منچستریونایتد فسخ می کنند

آرسنال و منچستریونایتد در ژانویه 2018، طی معاوضه ای جنجالی، الکسیس سانچز و هنریک مخیتاریان را جابجا کردند. هر دو بازیکن در این معاوضه 34 میلیون یورو ارزش داشتند و دستمزد سنگینی از تیم جدید خود گرفتند. الکسیس سانچز در منچستریونایتد و هنریک مخیتاریان در آرسنال اصلا درخشان ظاهر نشدند و پس از یک سال و نیم مجبور به ترک تیم خود شدند. الکسیس سانچز و هنریک مخیتاریان پس از احیا شدن در ایتالیا، خواهان ماندن در سری آ شدند. از قرارداد مخیتاریان با آرسنال، یک فصل و از قرارداد سانچز با یونایتد، 2 فصل باقی مانده است. با این حال هر دو باشگاه برای خلاص شدن از دستمزد سنگین این دو بازیکن، حاضر به فسخ قرارداد آنها شدند.

پیشنهاد کریستال پالاس برای ابرچی ازه رد شد

به نقل از اسکای، کریستال پالاس پیشنهادی 12 میلیون پوندی برای ابرچی ازه تقدیم کویینز پارک رنجرز کرده، اما پارک رنجرز ضمن رد این پیشنهاد خواهان مبلغ 20 میلیون پوندی است.

شایعات عجیبی که در روز گذشته شنیده شد:

در این بخش قصد داریم اخبار رسانه هایی که اعتبار چندانی ندارند را مرور کنیم. در این رسانه ها معمولاً ادعاهای عجیبی نیز مطرح می شود که مشخص است خبر از پایه اشتباه است.

به نقل از سان، کریستال پالاس آماده است با مبلغ 30 میلیون پوند ویلفرد زاها را به فروش رساند و به پیشنهادات رسیده گوش دهد. از قرارداد زاها با کریستال پالاس یک سال باقی مانده است. منچستریونایتد، اورتون، آرسنال و چلسی تیم های خواهان زاها هستند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گلاسکو رنجرز پیوست هنریک مخیتاریان نقل و انتقالات کریستال پالاس الکسیس سانچز میلیون یورو بایرن مونیخ دروازه بان پی جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد

این برای پنجمین بار است که جوکر برنده جایزه اسکار ورزشی می‌شود.

طرفداری | نواک جوکوویچ برترین تنیسور مرد تاریخ و برنده 24 گرند اسلم، برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد.

این برای پنجمین بار است که تنیسور مطرح صربستانی برنده جایزه ورزشکار سال لوریوس می‌شود. صربیناتور پیش از این در سال‌های 2012، 2015، 2016 و 2019 برنده جایزه لوریوس شد تا در کنار راجر فدرر دیگر تنیسور مطرح سوئیسی تنها ورزشکاران تاریخ باشند که 5 بار به این عنوان ارزشمند دست یافته‌اند.

جوکر برای کسب جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس رقیبان سرشناسی در دیگر رشته‌‌های ورزشی از جمله فوتبال داشت. لیونل مسی و ارلینگ هالند (فوتبال)، موندو دوپلانتیس (پرش با نیزه)، نوا لایلز (دوومیدانی) و مکس فرستاپن (فرمول یک) رقیبان نواک جوکوویچ در کسب جایزه بهترین ورزشکار سال بودند.

گفتنی است آیتانا بونماتی ستاره زنان فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا نیز در بخش زنان این جایزه را تصاحب کرد. جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید هم جایزه استعداد برتر را گرفت.

نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال نوواک جوکوویچ موندو دوپلانتیس ارلینگ هالند نوا لایلز لیونل مسی مکس ورستپن

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • رسمی؛ نواک جوکوویچ برنده جایزه بهترین ورزشکار سال لوریوس شد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید