Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@13:58:16 GMT

تمامی جهان در کنار مردم لبنان خواهد ایستاد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۵۵۸۹

تمامی جهان در کنار مردم لبنان خواهد ایستاد

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه ضمن ابراز همدردی با مردم و دولت لبنان ابراز داشت : در این لحظات سخت تمامی جهان در کنار مردم لبنان خواهد ایستاد.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی سفیر کشورمان در پاریس در پی حادثه انفجار در بیروت در توییتی نوشت: در پی انفجار بیروت که به کشته و زخمی شدن شماری از مردم لبنان منجر شد، با لبنانی های مقیم فرانسه، ملت و دولت این کشور همدردی می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مردم لبنان و خانواده قربانیان صبر و آرامش و برای مجروحان بهبودی کامل آرزومندم. در این لحظات سخت، تمامی جهان در کنار مردم لبنان خواهد ایستاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار بیروت بهرام قاسمی سفیر ایران در فرانسه مردم لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مسلمانان جهان باید همانند ایران جانانه در مقابل استکبار بایستند

ماموستا عباس احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تبریک حرکت جانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام در موشک‌باران کردن اسرائیل غاصب که دل مسلمانان را شاد کردند اظهار داشت: هر چند دین اسلام مخالف آدم‌کشی است اما به این دلیل که اسرائیل غاصب و کودک‌کش باعث قتل‌عام شدن کودکان و زنان و مردان مسلمانان غزه شده است، شایسته بود که از ناحیه مسلمانان دنیای اسلام به آنها پاسخ کوبنده داده شود.

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در بین تمام کشورهای اسلامی دل همه را شاد کرد و به صورت جانانه به اسرائیل پاسخ گفت که جای تقدیر و تحسین دارد و بی‌تردید به چنین رزمندگانی که به دفاع از مظلومان فلسطین و غزه، صهیونیست‌ها را مرعوب کرده و آنها را موشک باران کردند به خود می‌بالیم.

امام جمعه بوکان در ادامه با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها و اسرائیل غاصب خاطرنشان کرد: از تمام مسلمانان جهان تقاضا می‌شود همانند ایران جانانه در مقابل استکبار و غاصبان و ظالمان بایستند که بی‌شک خداوند با مظلومان است و ظالمان را نابود و شر آنها را از سر مسلمانان برمی‌دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبریک شخصیت‌های لبنانی و فلسطینی به ایران 
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • شنیده‌ شدن صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • بیشترین شعاع انفجار متعلق به کدام بمب است؟! شعاع انفجار انواع بمب‌های معروف دنیا را ببینید + ویدئو
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل
  • انفجار در پایگاه هوایی راهبردی «میرون» رژیم اسرائیل
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • ارتش در مقابل رژیم بعثی و همچنین گروهک‌ها ضدانقلاب ایستاد و خوش درخشید
  • سفیر اسبق ایران در لبنان: آمریکا تمایلی به افزایش تنش بین ایران و اسرائیل ندارد
  • تمامی مسلمانان جهان باید همانند ایران جانانه در مقابل استکبار بایستند