Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:35:32 GMT

اعلام آمادگی وزیر بهداشت برای کمک به دولت و ملت لبنان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۵۶۰۶

اعلام آمادگی وزیر بهداشت برای کمک به دولت و ملت لبنان

وزیر بهداشت در پیامی ضمن تسلیت جان باختن کثیری از مردم بیروت در حادثه انفجار این شهر، آمادگی ایران برای هرگونه کمک و یاری به دولت و ملت لبنان را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، متن پیام دکتر نمکی به وزیر بهداشت لبنان به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حمد حسن 

وزیر بهداشت لبنان 

حادثه دلخراش انفجار بیروت که متاسفانه موجب جان باختن و مصدومیت کثیری از شهروندان عزیز لبنانی شد، موجب تالم و نگرانی فراوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به‌سان همیشه، دولت و ملت ایران خود را در کنار کشور دوست و برادر خود، لبنان می‌دانند، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی خود و همکارانم در نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران، از خداوند ارحم الراحمین برای شهدای این واقعه، رحمت واسعه الهی و برای مصدومین شفای عاجل و برای بازماندگان و مردم مقاوم لبنان، صبر و آرامش آرزو می‌کنم و بدینوسیله مراتب آمادگی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه کمک و یاری به دولت و ملت عزیز لبنان را به اطلاع می‌‌‌رسانم. 

سخنگوی وزارت خارجه: با اندوه فراوان اخبار حادثه بیروت را دنبال می‌کنیملحظه به لحظه با لبنان|73 کشته و بیش از 3700 زخمی تاکنون در انفجار مهیب بیروت+فیلم و عکس

انتهاب پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط لبنان وزارت بهداشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط لبنان وزارت بهداشت پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ فیلم و تصاویر از آتش‌سوزی گسترده در "شهرک صنعتی جاجرود" ۳ وزیر بهداشت: مراد از "طب اسلامی" طبی است که طبیبان مسلمان آن را دنبال می‌کردند ۴ اشتری: دشمنان دنبال ایجاد ناامنی و بحران برای مردم هستند/ سالم‌سازی فضای مجازی اولویت نیروی انتظامی ۵ گفتگو با عباس عبدی: مسئولان دولتی از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرانتفاعی منع شوند/ تمام جامعه از نابرابری آموزشی ضربه شدید می‌خورد ۶ دانشگاه هاروارد: شرکت مداوم در "مراسم مذهبی" باعث کاهش ۶۸ درصدی مرگ ناشی از افسردگی! ۷ فوت رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس مبارزه با موادمخدر بر اثر کرونا ۸ نخستین تصادف مرگبار در آزادراه تهران ـ شمال/ مرگ راکب موتورسیکلت سنگین مهمترین اخبار اجتماعی جامعه ایرانی مایل به "فرزندآوری" است اما این ۷ عامل مانع شده‌اند! حضور معاون آموزش و پرورش در آستانه روز خبرنگار در تسنیم آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۲۱۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته آغاز پویش ملی "مشق احسان"/ اهدای ۱۰۰۰۰۰۰ بسته لوازم‌التحریر و ۱۵۰۰۰ تبلت به دانش‌آموزان مناطق محروم مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با لبنان|۷۳ کشته و بیش از ۳۷۰۰ زخمی تاکنون در انفجار مهیب بیروت+فیلم و عکس پیام تسلیت ظریف به ملت لبنان/ ایران آماده ارائه کمک به هر طریق لازم است بررسی ایده‌ها در میزگرد تسنیم| دست مجلس برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی باز است/ خطر نابرابری در جامعه جدی است گزارش| آن سوی تقابل آمریکا با فناوری چین؛ پایان قرن آمریکایی،‌ آغاز قرن آسیایی فرمانده مرزبانی ناجا: تیراندازی به‌سوی کوله‌بران کاملاً کذب است/ شایعات توطئه ضدانقلاب/ کوله‌بران مورد حمایت مرزبانی هستند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان وزارت بهداشت لبنان وزارت بهداشت وزیر بهداشت دولت و ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود

دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، دولت ارمنستان در جلسه روی پنجشنبه خود بر تصمیم خود درباره افتتاح کنسولگری این کشور در تبریز تاکید کرد.

«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روزهای نخستین زمستان گذشته و در نشست خبری مشترک با «آرارات میرزویان» همتای ارمنستانی خود در ایروان گفته بود: «ارمنستان کشور دوست و همسایه خوب ماست. در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان موافقت تهران را برای افتتاح سرکنسولگری جمهوری ارمنستان در شهر تبریز اعلام کردیم و امیدواریم در هفته‌های آغازین سال جدید میلادی با حضور وزیر خارجه ارمنستان شاهد افتتاح رسمی این سرکنسولگری در تبریز باشیم».

در سال ۲۰۲۲ و در دیدار «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان و «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نیز ۲ طرف درباره ارتقای سطح همکاری‌های تجاری بین ۲ کشور و همچنین این موضوع که افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز می‌تواند بر ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی تاثیر مثبتی داشته باشد، به توافق رسیدند.

رسانه‌های ارمنستان نوشته‌اند که در اکتبر سال ۲۰۲۲ سرکنسولگری ایران در قاپان ارمنستان افتتاح شد و افتتاح سرکنسولگری این کشور در تبریز، این اقدام دوجانبه را تکمیل می‌کند.

آن‌ها همچنین با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی ایران با استان سیونیک ارمنستان هم‌مرز است، گفته‌اند افتتاح کنسولگری در تبریز باعث توسعه بیش از پیش روابط تجاری و گردشگری خواهد شد.

امیرعبداللهیان در دیدار میرزویان همچنین گفته بود: موافقت دولت ارمنستان در ایجاد سرکنسولگری ایران در منطقه قاپان باعث شده که تردد ایرانیان و همکاری‌های ترانزیتی ۲ کشور تسهیل شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرکنسولگری ارمنستان در تبریز افتتاح می شود
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • سفر یک وزیر کره شمالی به ایران 
  • آمادگی تاجیکستان برای ساخت محوطه لجستیکی در بندر چابهار
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت
  • جنجال جدید ماسک؛ «میلیاردر متکبر»!
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»