Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:32:52 GMT

زیرساخت‌های آموزش مجازی در روستاهای بوشهر فراهم شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۵۷۱۱

زیرساخت‌های آموزش مجازی در روستاهای بوشهر فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی عصر سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با تبریک عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: با توجه به وضعیت موجود باید شرایط تحصیلی دانش‌آموزان نیز فراهم شود.

وی خواستار توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات مناسب در این حوزه شد و اضافه کرد: باید در سطح شهرها و روستاهای شهرستان زیرساخت‌های مناسب برای دولت الکترونیک فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بوشهر تصریح کرد: زیرساخت‌ها در روستاها به منظور استفاده از آموزش‌های مجازی فراهم شده و از ظرفیت صداوسیما و فضای مجازی برای توسعه فعالیت‌های آموزشی استفاده شود.

وی ادامه داد: کمیته‌های زیر مجموعه کار را کارشناسی صورت دهند و بازدیدهای میدانی و نظارت و بازرسی در همه حوزه‌ها به تأیید شورای آموزش و پرورش شهرستان برسد.

جمشیدی خواستار عملیاتی‌شدن مصوبات با تشکیل کارگروه‌ها شد و افزود: آموزش و پرورش باید کمیته مدیریت بیماری کرونا تشکیل دهد که در این کمیته پیشنهادات لازم را به ستاد کرونا در استان انتقال دهند و در برگزاری محل امتحانات پروتکل‌ها را به طور کامل رعایت شود.

وی بر انجام دقیق نظارت‌ها و بازرسی‌ها تاکید کرد و گفت: اگر در مدارس هیئت امنایی و غیرانتفاعی و مدارس دیگر مؤلفه‌های لازم انجام نمی‌شود باید تذکرات لازم صورت پذیرد و به طور جدی در پیشبرد امورات گام بردارند

کد خبر 4991349

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عباس جمشیدی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اقامه نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سال جاری با اشاره به در پیش بودن بودن مرحله اول کنکور سراسری، برگزاری مطلوب این رویداد علمی بزرگ را با اهمیت توصیف و اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری بهره خواهیم برد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ادامه از همکاری و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان از جمله ادارات خدمات‌رسان با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: ان‌شاالله بزرگترین ماراتن علمی کشور در معیت برنامه‌ریزی صحیح در نهایتِ آرامش داوطلبان برگزار خواهد شد.

فرماندار مریوان در ادامه به پیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم و ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید حافظ شأن و جایگاه فرهنگیان عزیز باشند چرا که آنان تأثیر بسزایی در تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی دارند.

کد خبر 6086439

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است