Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:52:21 GMT

تیم فوتبال یزدلوله بر بوشهر غلبه کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۰۸۶

تیم فوتبال یزدلوله بر بوشهر غلبه کرد

به گزارش ایرنا ، این مسابقه در چارچوب هفته دوازدهم لیگ دسته سه فوتبال قهرمانی باشگاه های کشور در چارچوب رعایت دستورالعمل های پروتکل بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در ورزشگاه شهید نصیری یزد بدون تماشاگر برگزار شد.

گل‌های تیم یزدلوله در دقایق ۴۳ و ۴۵ به ترتیب توسط میلاد محسن‌زاده و محمد احمدلو و تنها گل تیم میهمان توسط محسن خاکسار در دقیقه سه این دیدار به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم  یزدلوله با این پیروزی خانگی صاحب ۱۸ امتیاز شد و در جایگاه سوم گروه سوم این لیگ قرار گرفت .  

یزد لوله در گروه سه با تیم‌های استقلال شوش، استقلال اهواز، سپاهان نوین ایذه، سپاهان نوین اصفهان ، شاهین بندر عامری، پویندگان تلاش مرودشت، تامرادی کهگیلویه و بویراحمد، خلیج فارس میناب و آذراب اراک هم گروه است.

 در مرحله دوم ۱۰ تیم صعود کننده به همراه ۲۰ تیم باقی مانده از فصل قبل بازی‌های مرحله نهایی را در سه گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می کنند.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند

در حال حاضر  ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر یزد فوتبال بوشهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر در این مراسم ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را یادآور حماسه‌آفرینی و اقتدار ارتشیان دانست و اظهار داشت: این روز یادآور ازخودگذشتگی، شهادت و شهامت و فداکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به فرمان امام راحل (ره) به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شد.

امیر نعمت الله صدقی با اشاره به نقش مهم ارتش در همه عرصه‌های نظام اسلامی ایران تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر مأموریت‌های ذاتی در حوزه‌های گوناگون که نیاز جامعه است نقش مهم و مؤثر دارد و به شعار ارتش فدای ملت جامعه عمل پوشانده است.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر اوج اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای توانمند و تجهیزات پیشرفته نظامی در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد.

کد خبر 6080738

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام
  • حکم تاریخی در هلند: کسر 18 امتیاز از قعرنشین!‏
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد