Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-19@20:25:48 GMT

شرکت LG گوشی 5G به بازار عرضه می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۱۵۱

شرکت LG گوشی 5G به بازار عرضه می‌کند

ایتنا- شرکت LG قصد دارد در اواخر سال جاری میلادی یک گوشی مقرون به صرفه مجهز به فناوری 5G به بازار عرضه کند. در حال حاضر شرکت‌های فعال در زمینه ساخت و تولید گوشی هوشمند دارند تلاش می‌کنند که گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری 5G خود را روانه بازار کنند. شرکت ال.جی دارد تلاش می‌کند که جزو اولین شرکت‌هایی باشد که چنین محصولی به بازار عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت دنبال تصاحب بازارهای آمریکا و کره جنوبی است.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از تلانگانا تودی، شرکت ال.جی، غول فناوری کره جنوبی است که قصد دارد یک گوشی مقرون به صرفه 5G روانه بازار کند. این گوشی با تمرکز بر بازارهای آمریکا و کره جنوبی تولید خواهد شد. تولید این گوشی با قیمت مناسب در راستای استراتژی تولیدکننده طراحی اصلی شرکت ال.جی صورت می‌گیرد.
 
شرکت‌های مختلفی دارند تلاش می‌کنند که در زمینه گوشی‌های هوشمند 5G پیشتاز باشند ولل شرکت ال.جی همیشه به دنبال این بوده است که جزو اولین شرکت‌هایی باشد که به یک فناوری دست پیدا می‌کند. این شرکت برای پیشتاز بودن در این زمینه، در پی همکاری نزدیک با تولیدکنندگان تراشه است تا بتواند قیمت گوشی خودش را مناسب و مقرون به صرفه کند.   شرکت LG در حال حاضر تلاش زیادی برای تصاحب بازارها انجام می‌دهد. این شرکت تصمیم دارد در اواخر سال جاری میلادی که با گوشی 5G مقرون به صرفه خودش بازار کره جنوبی و آمریکا را از آن خود کند.
 
قرار است در این گوشی از پلتفرم موبایل اسنپ دراگون 690 استفاده شود. شرکت ال.جی در اوایل سال جاری میلادی گوشی “LG Velvet 5G” را روانه بازار کرد. در این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 765G استفاده شده و یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده 5G به حساب می‌آید.
 
صفحه نمایش گوشی LG Velvet 5G 6.8 اینچی، وضوح آن  2460 x 1080،دوربین آن 48 مگاپیکسلی، دوربین جلوی آ« 16 مگاپیکسلی و سیستم عامل آن اندروید 10 است. حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت، رم آن 6 گیگابایت و باتری آن 4300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: گوشی 5G ال جی مقرون به صرفه شرکت ال جی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید مرغ در بازار

مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی تهران از پایین بودن مقطعی قیمت مرغ خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت مرغ زنده در هر کیلو به ۵۴ هزار تومان کاهش یافته در حالی که پیش‌تر ۶۰ هزار تومان در هر کیلو بوده است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: کاهش قیمت مرغ زنده به کاهش قیمت گوشت مرغ و رسیدن آن به ۸۰ هزار تومان در هر کیلو انجامیده و این در حالیست که این قیمت‌ها به سود تولیدکننده نیست و می‌تواند در میان‌مدت به کاهش جوجه‌ریزی و افزایش قیمت مرغ در بازار بینجامد.

یوسف‌خانی ادامه داد: در حال حاضر مرغ با کیلویی ۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود و البته فروشندگان مجاز هستند که قیمت آن را تا ۸۵ هزار تومان در هر کیلو بالا ببرند، اما از آنجا که این روز‌ها بازار مرغ با مازاد عرضه نسبت به تقاضا روبه‌رو شده این کالا در برخی فروشگاه‌ها با اندکی پایین‌تر از این قیمت نیز فروخته می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی خاطرنشان کرد: به طور معمول در نیمه دوم فروردین هر سال رکود شدیدی برای بازار مرغ حاکم می‌شود که البته موقت است و در ادامه سال با افزایش تقاضا قیمت بالا می‌رود تا تولیدکننده هم متضرر نشود.

وی اظهار کرد: تامین خوراک مرغ به خوبی صورت می‌گیرد و همین موضوع نیز عاملی است که به تقویت عرضه و کاهش قیمت کنونی انجامیده است.

دیگر خبرها

  • قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار در آخرین روز فروردین
  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • قیمت جدید مرغ در بازار
  • قیمت گوشی امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان