Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سنجری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان پرداختی از مجموع هفت هزار و ۳۵۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تقاضای تسهیلات بوده که صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا در این استان با اشتغال ۶۵ هزار و ۸۳۷ نفر در سامانه کارا ثبت کرده‌اند.

وی ادامه داد: کل تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی متضرر از کرونا در کشور ۴۰۰ هزار میلیارد ریال است که سهم استان خراسان رضوی ۲۸ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال معادل ۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد است که از این نظر رتبه سوم را در کشور دارد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: این تسهیلات برای ۱۴ رسته در ۶۷ هزار و ۳۹۶ بنگاه اقتصادی متضرر از کرونا در خراسان رضوی اختصاص یافته است.

وی افزود: رسته‌های شغلی احصا شده شامل مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده و اغذیه فروشی‌ها، مراکز گردشگری، سیستم حمل و نقل عمومی و مسافر، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، بخش‌های تولید و توزیع پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی، آجیل و خشکبار، قنادی و بستنی و آبمیوه، باشگاه‌ها و مجامع ورزشی و تفریحی، آموزشگاه‌های هنری، موسسات خصوصی دارای پروانه از وزارت بهداشت، واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مراکز تولید محصولات گلخانه‌ای، گل و گیاه و ماهیان زینتی هستند.

سنجری ادامه داد: ۱۹ بانک و موسسه مالی و اعتباری استان خراسان رضوی تسهیلات یاد شده را بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع می‌کنند که بیشترین سهم از این تسهیلات به ترتیب مربوط به بانک ملی به میزان پنج هزار و ۳۹۰ میلیارد ریال، بانک سپه به میزان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و بانک صادرات به میزان یک میلیارد و ۲۹۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: آخرین مهلت ثبت نام مشمولان تسهیلات حمایتی دولت پنجم مرداد ماه بود که تا پایان ماه جاری تمدید شد و بانکها نیز تا پایان مرداد ماه مهلت دارند این تسهیلات را پرداخت کنند. 

برچسب‌ها تسهیلات بانکی ویروس کرونا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی ویروس کرونا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تسهیلات بانکی ویروس کرونا وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی میلیارد ریال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اجرا نشدن تعهدات بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن شهری گفت: گزارش نداشتن همکاری به نهاد ریاست جمهوری ارسال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ یک شنبه دوم اردیبهشت_ در شورای مسکن خراسان شمالی اظهار کرد: عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن در حوزه‌ی مسکن روستایی مناسب است.

وی افزود: بانک‌ها در حوزه مسکن شهری علاقه‌ای برای ارائه تسهیلات ندارند و تعهدات بانک‌ها تاکنون در استان انجام نشده است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی بر نظارت عالیه ذیل شورای مسکن توسط راه و شهرسازی و فرمانداران استان تاکید و خاطرنشان کرد: نظارت و ارزیابی بانک‌ها بر مبنای عملکرد واقعی انجام شده و گزارش عدم همکاری بانک‌ها به نهاد ریاست جمهوری ارسال می‌شود.

بر اساس اطلاعات بیان شده در این جلسه در شهر گرمه ۲۵۴۲ متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۱۵ متقاضی تأیید شده و ۹۲۱ متقاضی نیز واریز وجه خود را انجام داده‌اند و ۷۲۱ متقاضی نیز به پروژه‌ها تخصیص شده‌اند.

همچنین در شهر درق ۱۳۷۵ متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۶۰ متقاضی تأیید شده و ۲۴۵ متقاضی نیز واریز وجه خود را انجام داده‌اند و ۱۲۹ متقاضی نیز تخصیص پروژه شده‌اند.

همچنین در این جلسه تعیین تکلیف آماده سازی اراضی شهرستان گرمه برای توسعه شهر و الحاق اراضی جهت نهضت ملی مسکن در شهرهای گرمه، درق، ایور نقاط پیش‌بینی شد و مورد بررسی قرار گرفت. مقرر شد پس از اخذ استعلام و ارزیابی دقیق تصمیم گیری نهایی در خصوص سمت توسعه شهر انجام شود.

از دیگر مصوبات این جلسه آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در بازه زمانی یک ماهه طبق توافقات انجام شده است و اداره ثبت اسناد نیز مکلف شد نسبت به تحویل اسناد در شهرستان گرمه تسریع کند.

کد خبر 746564

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • پرداخت ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
  • ۵۶ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصادی در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • رتبه نخست خراسان رضوی ‌در پرداخت وام ازدواج