Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@09:34:05 GMT

برگزاری آزمون آنلاین داوری برای نخستین بار در کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۲۶۳

برگزاری آزمون آنلاین داوری برای نخستین بار در کشور

ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: آزمون آنلاین داوری برای بیش از ۷۰۰ شرکت کننده در استان هرمزگان برگزار شد.

علی صالحی صبح امروز(۱۵ مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور رعایت دستور العمل های بهداشتی برای نخستین بار در کشور آزمون آنلاین داوری از طریق سامانه الکترونیک و توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در جریان برگزاری این آزمون جامع ، بیش از ۷۰۰ شرکت کننده در اقصی نقاط استان هرمزگان با مراجعه به سامانه طراحی شده در فضای وب به رقابت علمی پرداختند.

صالحی با اشاره به برگزاری دوره‌های مقدماتی تا پیشرفته داوری طی ماه های اخیر در استان هرمزگان، اضافه کرد: این جلسات در هفت مرحله و در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار شد و در مرحله نهایی آن که به صورت کارگاه علمی برگزار شد، بیش از ۷۰۰ دانش‌پذیر با تدریس قضات مجرب دادگستری استان به فراگیری مطالب و یادگیری اصول داوری حقوقی پرداختند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به روند اجرایی و نحوه برگزاری آزمون به منظور تشکیل کانون داوری در استان هرمزگان یادآور شد: شرکت‌کنندگانی که در آزمون نهایی، حدنصاب نمره قبولی را کسب می‌کنند، به عضویت کانون داوری دادگستری استان در می آیند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دادگستری استان استان هرمزگان برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون‌های نهایی متوسطه دوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های نهایی دوره متوسطه دوم تصمیم گیری و مقرر شد آزمون‌های پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت سراسری و نهایی برگزار شود 
امسال ۳۰ هزار دانش آموزان در آزمون‌های نهایی شرکت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای برگزاری آزمون‌های نهایی متوسطه دوم
  • برگزاری شب‌های قدر در ۴۱ بقعه متبرکه هرمزگان
  • برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • شروع برداشت نخستین گندم کشور در هرمزگان
  • انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود/ برگزاری انتخابات الکترونیک در ۸ حوزه
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • نخستین برداشت گندم کشور در هرمزگان
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان