Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

واکنش هنرمندان به خبر درگذشت خسرو سینایی، کارگردان مولف سینمای ایران ، همچنان ادامه دارد. در همین ارتباط، داریوش مهرجویی، یادداشتی را منتشر کرد. 

اخبار چهره ها - در یادداشت کارگردان فیلم «هامون» آمده است:

«با شنیدن مرگ خسرو سینایی ، بسیار شوکه و غمگین شدم.

هنوز زود بود که او برود، آن‌هم به خاطر این ویروس احمق ظالم که به جان مردم دنیا افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسرو فیلمساز خوب و خاصی بود. راه خودش را می‌رفت و فیلم‌های کوتاه و بلند انسانی، اجتماعی خوش فرم و خوش معنا می‌ساخت. به دنبال گیشه و فروش و حتی نمایش فیلم‌هایش هم نبود. او فقط کار خودش را می‌کرد و به دیگران کاری نداشت. فوت ناگهانی او را به تمام بستگان و آشنایان مرحوم و نیز  طیف وسیع فیلمسازان و فیلم‌کاران و هنرمندان تسلیت می‌گویم.

امیدوارم روحش شاد باشد.»


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای ایران خسرو سینایی داریوش مهرجویی خسرو سینایی کارگردان مشهور سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟

 از ساعاتی پیش برخی ساکنان شهرستان سرپل ذهاب گزارش‌هایی مبنی بر شنیدن صدای انفجار را اعلام کرده بودند که در نهایت استانداری کرمانشاه علت و منشأ این صدا‌ها را مانور پدافندی اعلام کرد.

علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب گفت: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

منبع: تسنیم

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • شنیدن شدن صدای چندین انفجار در عراق و سوریه
  • درخشش استقلالی سابق این بار در دربی کوچک
  • پاس گل رونالدینیویی داریوش شجاعیان برابر پیکان / فیلم
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟
  • بهروز افخمی در حال نوشتن رمان قتل داریوش مهرجویی
  • بهروز افخمی: اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم
  • اول مستند مهرجویی، بعد رمان و بعد هم فیلم سینمایی‌اش را می‌سازم