Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@01:48:27 GMT

فعالان عرصه هیأت در سراسر کشور گرد هم می‌آیند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۵۲۶

فعالان عرصه هیأت در سراسر کشور گرد هم می‌آیند

گردهمایی ملی مجازی فعالان عرصه هیأت هم‌زمان با همایش‌های استانی فعالان عرصه هیأت در سراسر کشور در تاریخ پنج‌شنبه شانزدهم مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، گردهمایی ملی مجازی فعالان عرصه هیأت با هدف هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر مدیران هیآت با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و محدودیت خاص آن با حضور برادران و خواهران فعال در عرصه هیأت تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبیین ضرورت برگزاری مراسمات محرم و مجالس عزاداری و نقشه عملیات هیآت در محدودیت‌های کرونایی، بهره‌گیری از تجربیات هیأت‌ها در زمینه‌های خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان، ارائه گزارش ستاد ملی محرم و تشریح دستور‌العمل‌های برگزاری هیآت و همچنین ایجاد تفاهم و هم‌فکری میان صاحب‌نظران، ارکان هیأت و مسولان ذی‌ربط نظر به شرایط خاص موجود از محورهای اصلی این برنامه خواهد بود.

همایش‌ها و نشست‌های استانی به صورت حضوری در بعد‌‌ از‌ ظهر روز شانزدهم مردادماه در استان‌ها با رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری برگزار خواهدشد. بخشی از این جلسه به ارتباط تصویری به صورت زنده در قالب گردهمایی ملی مجازی فعالان عرصه هیأت و با حضور اساتید کشوری و مسولان ذی‌ربط اختصاص پیدا خواهد کرد.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: هیأت فعالان عرصه هیأت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رئیس فدراسیون والیبال ایران روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین میزبان آلبرتو گونسالس کاسالس سفیر کوبا در تهران بود و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.   سیدمیلاد تقوی در این راستا روز سه‌شنبه نشستی مجازی و زنده با مسئولان ورزش کوبا (نماینده ورزش کوبا، نایب رئیس و دبیر فدراسیون والیبال کوبا) برگزار کرد تا امکان تحقق افزایش همکاری‌های والیبالی بین دو کشور بررسی شود.   در این نشست که وحید مرادی نایب رئیس و فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان نیز حضور داشتند، درباره افزایش همکاری‌ها به ویژه در حوزه والیبال زنان و استفاده از مربیان این کشور برای رشد و توسعه والیبال زنان ایران بحث و گفتگو شد.   برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا، برگزاری اردوی‌های آماده سازی مشترک، استفاده از توانایی نیرو‌های اجرایی برای برگزاری مسابقات والیبال، شناسائی فرصت‌ها و توانایی موجود در دو کشور برای برگزاری اردو‌ها و مسابقات و همچنین تبادل مربیان از جمله محور‌های این نشست یک ساعته بود.   تیم ملی والیبال کوبا در چهار دهه گذشته همواره در زمره تیم‌های بزرگ جهان بوده است و با ۹ بار حضور در بازی‌های المپیک، ۱۶ حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و ۲۲ بار حضور در لیگ جهانی جزو تیم‌های باسابقه به‌شمار می‌رود. کسب قهرمانی سال ۱۹۹۸، کسب ۵ نایب قهرمانی و دو مقام سومی هم حاصل این حضور طولانی است.   کوبایی‌ها به جز لیگ جهانی، یک مدال برنز المپیک، ۲ نقره و ۲ برنز جهان و یک مدال طلای جام‌جهانی و چندین نقره و برنز به همراه ۱۵ قهرمانی در مسابقات منطقه نورسکا را در کارنامه خود دارند.

دیگر خبرها

  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • تجلیل از فعالانِ عرصه عفاف و حجاب
  • طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم اجرا شد
  • ضرورت فراهم‌سازی‌ امکانات مورد نیاز فعالان عرصه هوش مصنوعی در فارس
  • فعالان عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه ادبیات انقلاب اسلامی
  • شرکت بیش از ۴ هزار کاراته کا از سراسر کشور در همدان