Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@17:29:05 GMT

تصاویر آخرالزمانی از خیابان‌های بیروت پس از انفجار بزرگ

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۵۲۷

تصاویر آخرالزمانی از خیابان‌های بیروت پس از انفجار بزرگ

‍‍‍‍‍‍

آفتاب‌‌نیوز :

در انفجار بزرگ بیروت، پایتخت لبنان ده ها نفر کشته و هزاران نفر زخمی شدند.

تصاویری از انفجار مرگبار بیروت را در ادامه می بینید:

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انفجار بیروت لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر، مقصد بازدید هفتگی شهردار کرمان

شهردار کرمان در بازدید هفتگی از پروژه‌های عمرانی، در جریان روند پروژه‌های خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر قرار گرفت و بر سرعت بخشیدن به سایر پروژه‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بازدیدهای روزانه و هفتگی محسن تویسرکانی شهردار کرمان که از ابتدای حضور وی در شهرداری جدی دنبال می‌شود، هم‌چنان به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات وی برای نظارت جدی و پیگیری پروژه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

او در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ با حضور در مناطق پنجگانه، از پروژه‌های ریز و درشت مدیریت شهری و روند اجرای آن‌ها بازدید و طی آن همواره بر سرعت در اجرای پروژها و تکمیل آن‌ها تأکید کرد تا مردم طعم یک شهر آباد را بیش از گذشته بچشند.

شهردار کرمان با شروع سال جدید نیز از سرکشی به پروژه‌های شهرداری غافل نشده است و علاوه بر بازدیدهای روزانه، همواره با همراهی معاونان و مدیران مناطق از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی دیدن و جزئیات آن را جویا می‌شود.

وی در بازدید هفتگی امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ به همراه معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی، معاون خدمات‌شهری و شهردار منطقه پنج از پروژه‌های پیاده‌روسازی بخشی از خیابان شریعتی، ایستگاه اتوبوس میدان شهدا و وضعیت اطراف میدان، نحوه فعالیت تاکسی‌های ابتدای خیابان میرزارضا کرمانی و پروژه کف‌سازی پیاده‌رو در این خیابان بازدید و بر سرعت‌بخشی به پروژه‌های شهری تأکید کرد.

به گفته مرضیه شاحیدری شهردار منطقه پنج، کف‌سازی و پیاده‌روسازی خیابان میرزارضای کرمانی به متراژ دو هزار مترمربع و با هزینه دو میلیارد تومان ظرف دو ماه انجام شده است و حفاظ فلزی برای اطراف پیاده‌روی خیابان نیز در حال ساخت است و به زودی نصب می‌شود.

وی در توضیح عملیات اجرایی پروژه قلعه دختر نیز گفت: فاز یک پروژه بهسازی بوستان اطراف قلعه‌دختر به مساحت ۲۰ هزار مترمربع از اوایل اسفند ۱۴۰۲ با اعتبار هفت میلیارد تومان آغاز شده است و اجرای آن پس از اصلاحیه‌های صورت گرفته ادامه دارد.

کد خبر 744594

دیگر خبرها

  • تصویر آخرالزمانی از آسمان پایتخت اردن در شب حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند
  • پول موشک‌ها و پهپادهای ایران قبلا حساب شده!
  • خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر، مقصد بازدید هفتگی شهردار کرمان
  • لحظات مواجهه پلیس با زنان بی‌حجاب در خیابان
  • ◄ اتصال قراملک به بازار تبریز با بهره برداری از خط ۲ متروی تبریز
  • حمایت مردم ایران و منطقه از اقدام تلافی جویانه ایران
  • بقایای موشک ایرانی در خیابان‌های شهرک‌های اسرائیل
  • شادی مردم بیروت از آغاز حملات پهپادی ایران به اسرائیل را ببینید
  • تصاویر غرش پهپادهای انتحاری؛ اسرائیل: 30 پهپاد سمت‌مان می‌آید