Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: ۹۲ درصد واحدهای صنفی این شهر با ثبت‌نام در سامانه وزارت بهداشت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین، علی کیانی افزود: برای پیشگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا توصیه‌های بهداشتی به واحدهای صنفی سبزوار ابلاغ شده لذا هر واحدی در صورت تخلف، از سوی اتاق اصناف پلمب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با هدف جلوگیری از افزایش انتقال ویروس بر مبنای تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا فعالیت تالارهای عروسی، باغ‌تالارها و قهوه‌خانه‌ها در شهرستان سبزوار تا اطلاع بعدی تعطیل شده‌اند.

رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: در بازرسی‌های اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و پلیس اماکن طی هفته جاری دو باغ‌تالار و یک واحد قنادی در این شهر به علت سرپیچی از اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا پلمب شدند.

وی افزود: روزانه افزون بر ۱۰۰ فقره بازرسی از سوی واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن از واحدهای صنفی سبزوار انجام و با متخلفان برخورد می‌شود.

کیانی گفت: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اصناف سبزوار پروتکل های بهداشتی علی کیانی اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۱۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در خراسان جنوبی/ مشکلی در توزیع مرغ گرم نداریم

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در ۹۱۴ بازرسی انجام شده از واحدهای صنفی، ۹۶ پرونده به ارزش ۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، احمد آریافر صبح امروز _دوشنبه، ششم فروردین_ در حاشیه هفتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: علاوه بر ساماندهی چرثقیل‌های استان برای استفاده احتمالی از آن‌ها در زمان وقوع حوادث، دو تیم تخصصی بازرسی از مجتمع‌های خدماتی خوسف، سربیشه، سه قلعه، دوست آباد، فردوس و …بازرسی انجام داده‌اند.

وی افزود: در هزار و ۹۱۴ بازرسی انجام شده از واحدهای صنفی استان، ۹۶ پرونده به ارزش ۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

مدیرکل صمت استان خراسان جنوبی ادامه داد: حدود ۲۰ تن سیب و ۲۰ تن پرتغال با قیمت هر کیلو سیب ۲۰ و هر کیلو پرتغال ۱۹ هزار تومان از یک روز قبل از سال جدید در خراسان جنوبی توزیع شد و به دلیل اینکه قیمت آن از قیمت منطقه‌ای پایین بود مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی افزود: هرچند میزان میوه‌های تهیه شده برای نوروز سال جاری نسبت به سال گذشته کمتر بود، اما از کیفیت بهتری برخوردار بود.

آریافر خاطرنشان کرد: حدود ۵۰ تن میوه برای عید فطر هم تهیه شده که قیمت آن‌ها نسبت به قیمت میوه نوروزی بیشتر خواهد بود.

وی همچنین از توزیع ۶۱ تن گوشت قرمز در استان خبر داد و گفت: ۲۰ تن گوشت قرمز دیگر هم تهیه شده که برای شب‌های قدر در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: بر اساس جوجه‌ریزی انجام شده در استان، رکورد تولید جوجه در ماه در خراسان جنوبی شکسته شد و هیچ مشکلی در حال حاضر در توزیع مرغ گرم در استان نداریم.

کد خبر 739120

دیگر خبرها

  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • تشکیل بیش از هزار پرونده تخلف برای اصناف هرمزگان
  • پلمب چند واحد صنفی به دلیل حرمت‌شکنی در ماه رمضان
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است
  • ۹۱۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در خراسان جنوبی/ مشکلی در توزیع مرغ گرم نداریم
  • ۲۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در زنجان پلمب شد
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی خوزستان در ماه رمضان و نوروز
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی در استان زنجان