Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@02:34:27 GMT

بیروت نماد مقاومت و آزادگی باقی خواهد ماند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۶۵۲

بیروت نماد مقاومت و آزادگی باقی خواهد ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای حمایت خود را از لبنان در شرایط کنونی و بعد از وقوع انفجار مهیب در بیروت اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: برادران ما در لبنان، در برابر محاصره و فشارها ایستاده اند و همچنان با چالشهای پیش رو که کشور مقاوم و آزاد لبنان را هدف قرار داده مقابله می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به خانواده های قربانیان این انفجار تسلیت گفته و برای مجروحان طلب عافیت و بهبودی کرد.

در ادامه این بیانه نوشته شده است: بیروت در عمق وجود فلسطین به صورت ویژه و جهان عرب به صورت کلی حضور داشته و در برابر تمام چالشها ایستادگی خواهد کرد.

به نوشته این بیانیه، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مطمئن است ملت لبنان هوشیار بوده و می تواند از بحران محنت آور کنونی عبور کند تا بدین ترتیب بیروت به عنوان نماد ملی و مقاومت و آزادگی باقی بماند.

کد خبر 4991392 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیروت ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی عراق ویروس کرونا لبنان دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران روسیه حزب الله لبنان فلسطین سوریه امارات متحده عربی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب

«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3060486 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • با قرآن مقاومت می‌کنیم و اسرائیل را شکست می‌دهیم
  • رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد
  • حماس: رژیم صهیونیستی به خواسته‌های ملت و مقاومت فلسطین پاسخ نداد