Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: : پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه، ۱۰ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و به عنف را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در شهر‌های زاهدان و ایرانشهر با هماهنگی‌های قضائی طی هفته گذشته این سارقان تحت تعقیب را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در این رابطه چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه، یک دستگاه خودرو سواری، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری وجه نقد سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

او با اشاره به کشف چند قبضه چاقو و قمه از مخفیگاه متهمان بیان کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، سه فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف خودرو، پنج فقره سرقت به عنف تلفن همراه و ۲ فقره سرقت به عنف وجه نقد اعتراف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی تصریح کرد: پلیس استان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان پلیس سیستان وبلوچستان سرقت مسلحانه سرقت های مسلحانه فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد