Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: مشکلات کارخانجات در کارگروه اقتصادی دادگستری استان مرکزی بررسی و احصا می‌شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی شامگاه سه شنبه در جلسه دیدار با شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به مشکلات موجود درون استان مرکزی اظهار داشت: در استان مشکلات و ایراداتی وجود داشت که بی‌سابقه بوده بنابراین در بسیاری از بخش‌ها حدود 30 درصد تا 70 درصد رشد داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان شبکه مقدسی است زیرا مبنای درستی دارد به همین سبب زمانی که بر اساس اصل تدریجی اگر فلسفه غدیر به خوبی درک شود در واقع به انتظار مهدویت و در نتیجه به ولایت فقیه می‌رسیم بنابر این مبنای شورای ائتلاف تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است که حلقه بسیار مستحکم، منطقی و وسیع است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: هر فردی با هر سلیقه و تفکری می‌تواند در این حلقه قرار گیرد به همین سبب در این شورا علاوه‌ بر ایجاد حلقه مستحکم بر مبنای گام دوم مقام معظم رهبری با محوریت امید و اعتماد و جوانگرایی فعالیت می‌کند.

موسوی تصریح کرد: شناسایی و به کارگیری جوانان در این شورا اقدام مناسبی است که باید مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم شورا با توجه به اینکه اهداف مشترکی دارد در بخش‌های مختلف و در مواقع بحرانی ارتباط خوبی با دادگستری داشته باشد.

وی بیان کرد: اکنون در جهاد اقتصادی به سر می‌بریم به طوری که دوران جهاد نظامی و دفاعی در دوران جنگ به پایان رسید اما مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها می‌تواند به خیمه نظام آسیب وارد کند بنابراین باید با جهاد اقتصادی محکم باشیم و اگر این جهاد در مقوله‌هایی مستحکم باشد می‌تواند سبب موفقیت در زمینه‌های مختلف شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: اگر بصیرت و شناخت وجود داشته باشد همان طور که فرماندهان دوران جنگ دارای بصیرت بودند می‌توان به قله‌های موفقیت دست یافت و بصیرت بر مقاوم‌سازی اقتصاد استوار است به طوری که مقام معظم رهبری به این موضوع تاکید داشتند.

موسوی تصریح کرد: در مقاوم‌سازی اقتصادی باید بر توان داخلی تکیه کرد و اهداف دشمن در زمینه دلسری مردم نسبت به نظام با بصیرت خنثی می‌شود به طوری که یکی از اقدامات دشمنان دلسردی فعالان و بدنه اجتماع است و به تبلیغات در این زمینه که ناجی کشور آمریکا و غیره است می‌پردازند بنابراین باید نسبت به این موضوع آگاه و هوشیار بود.

وی افزود: در دوران شیوع ویروس کرونا که بسیاری از اجتماعات محدود شد اما بسیاری از افراد وارد با وجود تحریم‌ها با تکیه بر توان داخلی و بصیرت و محور ولایت وارد میدان شدند و به ساخت فضابر نظامی، موشک و غیره پرداختند که دنیای استکبار از این اقدام به عنوان کار خارق‌العاده تعبیر کرد.

دادگستری استان مرکزی قاطعانه با هرگونه فسادی برخورد می‌کنداختصاصی| رئیس کل دادگستری استان مرکزی: تمام 41 کارگر آذرآب تبرئه شدند / ‌حامی مطالبات قانونی ‌کارگرانیم5500 فقره پرونده از پرونده‌های دادگستری استان مرکزی در اردیبهشت ماه کاهش یافت

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: روحیه جهادی، انقلابی و تحول‌گرایی یکی از اهداف نظام است که شورای ائتلاف انقلاب اسلامی باید در این زمینه فعالیت کند و روحیه جوانگرایی در جامعه توسعه یابد به طوری که میزان تاب‌آوری، امید و نشاط را در مردم افزایش می‌دهد.

موسوی با اشاره به اخلاص در عمل و رفتار مسئولان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه‌ای از اخلاص در عمل و رفتار بود که باید برای همه الگو باشد، آنچه در منویات مقام معظم رهبری است عدم تکیه بر دادخواست‌محوری است به طوری که با وجود مخالفت تعدادی از مسئولان استان و توصیه در زمینه عدم برقراری امنیت کافی اما در یکی از کارخانه‌های استان حضور پیدا کردم که این اقدام سبب برقراری موجی از آرامش در کارخانه شد.

وی با اشاره به افزایش ملاقات مردمی در دادگشتری استان گفت: در تیرماه نسبت به خردادماه حدود 10 هزار افزایش ملاقات مردمی و حدود 38 درصد رشد داشتیم و حفاظت اطلاعات دادگستری استان فعالیت بیشتری دارد و ارتباط با مجامع بیرونی و برگزاری جلسات مختلف با نخبگان و سایر اقشار جامعه افزایش یافته است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: باید مرکز پژوهش شورا همکاری بیشتری با دادگستری داشته باشد و اقدامات محدود به شعار و برنامه نباشد بلکه باید در عمل تحقق یابد، در کارگروه اقتصادی دادگستری اقدامات خوبی انجام شده به طوری که کارخانه‌هایی که مشکلاتی داشتند پس از بررسی در کارگروه به صورت قانونی و با تمام توان برای ورود مواد اولیه به کارخانه در راستای جلوگیری از بیکاری کارگران و تعطیلی کارخانه اقدام شده است.

موسوی بیان کرد: یکی دیگر از مصداق‌های امیدآفرینی در جامعه مبارزه  با فساد است به همین سبب دادگستری در این زمینه به طور جدی حرکت و با متخلفان برخورد می‌کند به همین سبب اولویت نخست دادگستری برخورد با فساد است.

وی ادامه داد: امروز زمان حرکت، تحول و پویایی است و همه باید با خرد جمعی به یکدیگر کمک کنیم به همین سبب دادگستری در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند.

انتهای پیام/713/ح

R7980/P/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... اجرای سند تحول قضایی در دستورکار دادگستری کل استان مرکزی قرار دارد معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی به شایعات مربوط به کرونا در فضای مجازی واکنش نشان داد رییس جدید دادگستری کل استان مرکزی منصوب شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اجرای سند تحول قضایی در دستورکار دادگستری کل استان مرکزی قرار دارد معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی به شایعات مربوط به کرونا در فضای مجازی واکنش نشان داد رییس جدید دادگستری کل استان مرکزی منصوب شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۲ فرمانده مرزبانی ناجا: تیراندازی به‌سوی کوله‌بران کاملاً کذب است/ شایعات توطئه ضدانقلاب/ کوله‌بران مورد حمایت مرزبانی هستند ۳ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۴ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۵ شهر خودرو برای آسیایی شدن محکوم به پیروزی برابر استقلال است ۶ تداوم نسیم مواسات در خراسان‌رضوی/ تمام ظرفیت‌ها به‌کار گرفته می‌شود‌ ۷ ۱۳ شرکت دانش‌بنیان ‌چهارمحال و بختیاری در زمینه تولید محصولات ضدکرونا فعالیت می‌کنند ۸ آیت الله خاتمی: اجلاس خبرگان رهبری به تاریخ دیگری موکول شد‌ مهمترین اخبار استانها اقدامی فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد قدردانی مردم از اقدام انقلابی پلیس بجنوردی/ ماموری که برای دفاع از حقوق شهروندی ‌امر به معروف کرد+ فیلم گزارش| قفل ۳۰ ساله بر درب بزرگ‌ترین پروژه صنعت آب غرب کشور/ سد تالوار در کماست گزارش| چرا سن ازدواج در بین دختران افزایش یافته است؟ / دختران دهه هفتادی توقعات بی‌جایی برای ازدواج دارند مهمترین اخبار تسنیم قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/قرارداد تهران-پکن به مجلس می آید تناقض در آمارهای دادستانی تهران و بانک مرکزی / چه مقدار ارز صادراتی به کشور بازگشته است؟ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۵| طلا ۲۰۰۰ دلاری شد درخواست قالیباف از هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان بیروت/تسلیت به سیدحسن نصرالله درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادگستری کل استان مرکزی مقام معظم رهبری شورای ائتلاف همین سبب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شهریار عباسی در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: هیأتی که هم اکنون به دستور وزیر کشور به استان ایلام سفر کرده اند؛ به منظور بررسی مشکلات کلان که گره گشایی آن از مرکز صورت می‌گیرد، حضور دارند.
وی افزود: مشکلاتی که در سطح استان قابل حل است، نباید در این نشست مطرح شود.
عباسی از نمایندگان تجار و بازرگانان و بخش خصوصی خواست، مشکلاتی که نیازمند پیگیری از طریق وزارت‌های بالا دستی است را در این فرصت، مطرح کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تشریح کرد: اشخاص برگزیده‌ای از طرف وزیر محترم کشور در استان صرفا برای بررسی و شناسایی مشکلات کلان در حوزه اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، صنعت، آب، پسماند، انرژی و سایر موارد مهم استان حضور دارند.
عباسی تاکید کرد: ما می‌توانیم از این فرصت برای رفع مشکلات کلان استان که در توان مقامات ارشد کشوری است بهره ببریم.
وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی دقیق مسائل کلان و دستور وزیر برای رفع آن شاهد قدم‌های بزرگی برای توسعه و تعالی استان باشیم.

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد