Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام کرمی‌مطلق با بیان‌اینکه تربیت و کادرسازی نیرو برای آینده نظام یکی از رویکردهای کانون فرهنگی هنری «امام هادی(ع)» است، گفت: در همین راستا نوجوانانی که بتوانند دوستان‌شان را جذب فعالیت‌های کانون کنند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام «محسن کرمی مطلق» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به به رویکردها و برنامه های کانون فرهنگی هنری مسجد امام هادی(ع) واقع در فاز 4 پردیس، اظهار کرد: یکی از رویکردهای فعالیتی کانون امام هادی(ع) کادرسازی و تربیت نیروی انسانی کارآمد برای جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد امام هادی(ع) (واقع در فاز 4 پردیس) با اشاره به رویکرد کانون فرهنگی هنری این مسجد در کادرسازی و تربیت نیروی کارآمد، گفت: ما در کادرسازی و تربیت نیرو این شیوه را در نظر گرفته ایم که هر یک از اعضای کانون نیروی جدیدی به مسجد جذب کند، برای شرکت در برنامه های اردویی، تفریحی و آموزشی همچون دوره های مهارتی، سینما و برنامه های ورزشی از تخفیف ویژه برخوردار می شود، تا اعضای کانون فرهنگی هنری تشویق به جذب نیرو برای کانون و مسجد شوند.

 

وی با اشاره به برنامه ها و رویکردهای کانون امام هادی(ع) برای گروه سنی نوجوان و جوان، بیان کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا رویکردها و برنامه های کانون در محور اردویی، قرآنی، تربیتی، برگزاری برنامه های مناسبتی برگزار می شد، اما پس این بحران تلاش کردیم فعالیت ها بیشتر در جهت فعالیت های جهادی سوق یابد.

 

حجت الاسلام کرمی مطلق  تعامل و همکاری با مدارس پیرامون کانون فرهنگی هنری را یکی دیگر از برنامه های مورد توجه دانست و تصریح کرد: هدف ما از تعامل و همکاری با مدارس پیرامونی کانون جذب آنها به مسجد و شرکت آنها در فعالیت های کانون امام هادی(ع) است.

 

امام جماعت مسجد امام هادی(ع) تاکید کرد: قبل از بحران کرونا جلسه ای با مدیران بلوک های مسکونی پیرامون مسجد برگزار و از آنها درخواست کردیم که مشکلات و مسائل محله را در جلسات مستمری که برگزار می شود، مطرح کنند، چراکه معتقدم مسجد باید محور فعالیت های محله قرار گیرد.

 

وی با اشاره به برنامه های کانون امام هادی(ع) در بحران کرونا بیان کرد: ما در قالب رزمایش مواسات و کمک های مومنانه 700بسته بهداشتی و سبد کالا را در میان نیازمندان منطقه به همت خیریه مسجد توسط گروه جهادی توزیع و برای تعدادی از جوانان در آستانه ازدواج جهیزیه آماده  کردیم. بنا داریم کمک رسانی به محرومین استمرار داشته باشد و در مناسبت های مختلف بخشی از مشکلات افراد کم برخوردار را حل کنیم.

 

حجت الاسلام کرمی مطلق با اشاره به کمک رسانی به محرومان و مستمندان در دهه امامت و ولایت گفت: 70 بسته سبد غدایی و اهدای پول نقدی به نیازمندان در این دهه انجام می شود.

 

امام جماعت مسجد امام هادی(ع) فاز 4 پردیس با اشاره به بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای برقراری ارتباط با مخاطبان، گفت: از همان زمان شیوع ویروس کرونا که فعالیت های حضوری مساجد تعطیل شد، از طریق فضای مجازی فعالیت های مذهبی، فرهنگی و هنری کانون را ادامه داده ایم.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد تراز اسلامی امام هادی ع کانون های فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری کانون امام هادی ع مسجد امام هادی ع حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)

نشست خبری تشریح برنامه‌های بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه‌السلام) و تشریح ویژه‌برنامه‌های چله رضوی امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت با حضور فرهاد قائمیان مدیر این رویداد در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری باغ زیبای تهران برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073731 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)