Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@02:22:34 GMT

اجرای ٢۶ پروژه‌ بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۷۶۶

اجرای ٢۶ پروژه‌ بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از اجرای ٢۶ پروژه‌ بازآفرینی شهری در استان خبرداد.

 سیدمحسن حمزه‌لو در گفت و گو با ایسنا بابیان اینکه پروژه های بازآفرینی شهری در آذربایجان غربی در راستای برنامه جامع اقدام مشترک در شهرهای ارومیه، خوی، بوکان، میاندوآب، سردشت و مهاباد در قالب ۲۶ پروژه به اجرا در آمده است، افزود: پیشرفت فیزیکی ۲۶ پروژه مصوب، ۸۱ درصد است که تاکنون ۱۶ پروژه به اتمام رسیده و تحویل بهره بردار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: پروژه های بازآفرینی در دست اقدام شامل خانه محله، مرکز جامع سلامت، ساماندهی معابر سکونتگاههای غیررسمی، تامین روشنایی معابر سکونتگاه های غیررسمی، ساماندهی حاشیه رودخانه ها، مدرسه، کتابخانه و سالن ورزشی است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: برای ساماندهی معابر محلات ناکارآمد نزدیک به ۶۰۰۰ تن قیر رایگان در بین شهرداری های استان توزیع شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پروژه های مدرسه ۱۲ کلاسه جلوچاپان ارومیه، جدول گذاری معابر جلوچاپان، اصلاح شبکه روشنایی کشتارگاه، خانه محله وکیل آباد ارومیه، پارک بانوان بوکان و خانه محله اکبرنژاد میاندوآب به زودی و در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی بابیان اینکه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در محلات ناکارآمد با هدف افزایش کیفیت زندگی از طریق نوسازی واحدهای مسکونی در دستور کار قرار دارد،گفت: از سهمیه ۱۴۵ هزار واحد در این حوزه سهم استان ۳۳۰۰ واحد است که در فاز اول پرداخت ۱۳۰۰ واحد تسهیلات خودمالکی ابلاغ شده اما به دلیل عدم استقبال متقاضیان، تعداد تسهیلات پرداختی کم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بازآفرینی شهری سكونتگاه هاي غيررسمي آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بازدید از دریاچه ارومیه در ظهر نیمه‌ابری یک روز بهاری و وزش بادی که بزرگترین پهنه آبی آذربایجان‌غربی را مواج کرده است.

و گردشگرانی از شهرهای دور و نزدیک که حال دلشان به وضعیت این روزهای دریاچه ارومیه گره خورده است.

دبیرکارگروه ملی احیای دریاچه ارومیه با اشاره به اینکه حجم این دریاچه تاکنون به ۱.۷ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است افزود: رهاسازی آب از سدهای سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان‌غربی ‌و کردستان در افزایش آب دریاچه ارومیه تأثیرگذار بوده است.

محمدصادق معتمدیان اضافه کرد:احیای دریاچه ارومیه سالهاست به دغدغه‌ای زیست محیطی تبدیل شده که با اجرای برنامه‌های بلندمدت و مشارکت مردم در مدیریت منابع و مصارف آب می‌توان به تحقق این مهم امیدوار بود.

با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی برافزایش بارش‌ها در فروردین و اردیبهشت امسال از یک سو و طرحهای در حال اجرای ستاد احیای دریاچه ارومیه از سوی دیگر، انتظار می‌رود سطح آب نگین فیروزه‌ای آذربایجان‌غربی در ماه‌های آینده بیشتر از این هم شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • اقامت بیش از ۸۱ هزار نفر در واحد‌های اقامتی آذربایجان غربی 
  • اجرای طرح جهش تولید گندم در ۱۸۹ هزار هکتار از اراضی آذربایجان غربی
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • اهدای ۷۵ هزار واحد خون به نیازمندان آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه باززنده‌سازی کارون
  • پیشرفت۳۰ درصدی پروژه باز زنده‌سازی کارون
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه