Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به پیش‌بینی موج دوم بیماری در یکی دو ماه آینده، گفت: در حال اعطای مرخصی به نیروهای‌مان هستیم تا استراحت کنند اما اگر قرار باشد مردم رعایت نکنند، پیک بیماری سریع‌تر به سراغ ما می‌آید.

دکتر قدرت‌الله شاکری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در خوزستان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس در خوزستان، تقسیم کار انجام شد و در بهبهان دو بیمارستان شهیدزاده و بیمارستان شهید مصطفی خمینی تامین اجتماعی، درگیر کرونا شدند اما با توجه به کاهش بار بیماری در ۲۰ روز اخیر، بیمارستان تامین اجتماعی از چرخه کرونا خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سه بخش بیمارستان شهیدزاده با ظرفیت ۷۵ تخت بستری ویژه بیماران مبتلا به کرونا برای ارائه خدمات به بیماران در نظر گرفته شده است که تا روز گذشته حدود ۳۵ بیمار در این بیمارستان بستری بوده‌اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با تاکید بر لزوم ادامه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گفت: اکثر موارد فوتی در بهبهان افراد بالای ۶۰ سال بوده‌اند بنابراین توصیه می‌شود افراد مسن از تردد غیرضروری به خارج از منزل خودداری کنند.

شاکری‌نژاد ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اینکه آگاهی مردم افزایش یافته و همچنین به دلیل اینکه برخی از مردم عزیزان‌شان را به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادند، باور آن‌ها نسبت به بیماری بیشتر شده است و از بیماری ترسیده‌اند و بیشتر از ماسک استفاده می‌کنند که باید این روند ادامه یابد.

وی با ابراز نگرانی از احتمال کاهش استفاده از ماسک با بهتر شدن شرایط خوزستان، تصریح کرد: کاهش استفاده از ماسک، می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند؛ از مردم می‌خواهیم همچنان دستورالعمل‌ها را رعایت کنند تا شرایط پایدار خوزستان حفظ شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به پیش‌بینی موج دوم بیماری در یکی دو ماه آینده، گفت: در حال اعطای مرخصی به نیروهای‌مان هستیم تا استراحت کنند اما اگر قرار باشد مردم رعایت نکنند پیک بیماری سریع‌تر به سراغ ما می‌آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند

یک کارشناس بازار سرمایه از سهام‌داران خواست از خرید و فروش‌های هیجانی خودداری کنند.

علیرضا رستمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نوسانات بازار سرمایه در چند روز اخیر، عمده این نوسانات را هیجانی و ناشی از ریسک‌های سیاسی تحولات منطقه دانست و گفت: این هیجانات به زودی فروکش می‌کند. امروز (۲۷ فروردین) نیز وضعیت بازار نسبت به دو روز قبل بهتر بود که بیانگر کاهش هیجانات است.

این تحلیل‌گر بازار سرمایه از کاهش فشار فروش سهام طی امروز نسبت به روزهای گذشته نیز یاد کرد و ادامه داد: محدود کردن دامنه نوسانات نیز بر بهبود وضعیت بازار و کاهش فشار فروش بی تاثیر نبوده است، به گونه‌ای که بسیاری از سهامی که در روزهای گذشته صف فروش داشتند امروز با صف خرید مواجهند.

رستمی از سهام‌داران خواست در چنین شرایطی از خرید و فروش‌های هیجانی خودداری کنند و حتما نگاه آنها به بازار سرمایه با دید بلند مدت باشد.

وی درباره چشم‌انداز بلندمدت بازار سرمایه نیز عنوان کرد: اکنون اکثر سهام در کف قیمت دارند و بازار سرمایه نسبت به بسیاری از بازارهای دیگر جا مانده و شاخص نباید در چنین سطحی باشد.

این تحلیل گر بازار سرمایه با بیان اینکه شاخص بورس تا پایان امسال باید حداقل به حدود ۲.۸ میلیون واحد و در بلندمدت به بیش از این میزان برسد، اظهار کرد: چنانچه ریسک ناخواسته‌ای به بازار سرمایه تحمیل نشود، چشم‌انداز بورس در بلندمدت مثبت به نظر می‌رسد، خصوصا اینکه اکنون عمده سهام در کف قیمت خود قرار دارند و برای سرمایه‌گذاری با نگاه بلندمدت مناسب هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • فیلم| رویت پهپاد شاهد ۱۳۶ در آسمان بهبهان خوزستان
  • پژوهشگران دانشگاه تهران موفق به تشخیص ساده و سریع بیماری سپسیس شدند
  • دیابت بیماری شیرین با علائم خاموش
  • آغاز طرح برخورد با بی‌حجاب‌ها از امروز | پلیس با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟