Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@12:02:03 GMT

واکنش قالیباف به حادثه انفجار مهیب در لبنان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۹۰۶

واکنش قالیباف به حادثه انفجار مهیب در لبنان

به گزارش جماران، محمد باقر قالیباف در جلسه امروز چهارشنبه با اشاره به انفجار دیروز در بیروت لبنان گفت: دل‌های همه ما در حادثه مصیبت‌بار دیشب در بندر بیروت در لبنان سرشار از غم و اندوه شد، قلب‌های مردم ایران با مردم داغدیده لبنان همراه و همدرد است این حادثه را به ملت عزیز لبنان و دولت و پارلمان این کشور و به خصوص مجاهدان حزب‌الله و سید حسن نصرالله رهبر مقاومت تسلیت می‌گویم، از خداوند برای جان‌باختگان والامقام این حادثه علو درجات و برای مجروحان حادثه آرزوی صحت و شفای عاجل و برای خانواده‌ جان‌باختگان و عموم مردم قهرمان لبنان به خصوص مردم صبور و مقام بیروت صبر و سلامت مسالت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایران مثل همیشه آماده هرگونه همکاری و کمک‌های انسان دوستانه است و برای تحقق و تسریع این امر با مقامات ذیربط ایرانی و لبنانی همراه خواهند بود و در همین راستا از سازمان هلال‌احمر و نهادهای امدادی می‌خواهیم در اسرع وقت به کمک برادران‌مان به حادثه‌دیدگان در لبنان و بیروت حضور پیدا کرده و کمک کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان از نمایندگان خواست برای شادی روح همه جان‌باختگان فاتحه‌ای را قرائت کنند.

 

اخبار مرتبط انفجار مهیب و ترسناک در بیروت/ کشته و زخمی شدن صد ها نفر تایید شد+ فیلم واکنش دو بازیکن مطرح دنیای فوتبال به انفجار در بیروت واکنش های بین المللی به انفجار بیروت/ واکنش تأمل برانگیز ترامپ واکنش مقامات ایرانی به انفجار در بیروت

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا انفجار در لبنان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی و انفجار در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

محمد شریعتی با اشاره به حادثه حریق توأم با انفجار در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۲:۵۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در خیابان معراج و در مغازه و زیرزمین منزل سه طبقه گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این مغازه حدود ۲۰۰ کپسول رنگ و دو کپسول ۱۱ کیلوگرمی گاز مایع وجود داشته اضافه کرد: آتش‌نشانان از هفت ایستگاه برای اطفای حریق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه جستجو در طبقات بالای ساختمان ادامه دارد، افزود: در حال حاضر آتش‌نشانان با استفاده از فوم شیمیایی کنترل حریق را در دستور کار دارند.

شریعتی با اشاره به اینکه اطفای حریق همچنان ادامه دارد گفت: علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • تصاویری از محل انفجار گاز در آساوله سنندج | یک نفر مصدوم شد + فیلم
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید
  • انفجار مهمات به جای مانده از جنگ تحمیلی/ یک نفر مصدوم شد
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان