Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@23:05:20 GMT

گزارش ویدئویی اسکای نیوز از خیابان‌های بیروت بعد از انفجار

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۹۴۸

‍‍‍‍‍‍

دریافت 20 MB کد خبر 537527 برچسب‌ها لبنان انفجار بیروت

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لبنان انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه و خیابان های دبی به رودخانه تبدیل شد! (+فیلم)

منابع خبری اعلام کردند در پی بارندگی شدید و پرحجمِ عصر امروز (سه‌شنبه) به وقت محلی، فرودگاه دبی غرق در آب شد و در پی آن بسیاری از پروازها لغو شده یا به تعویق افتاد.

به گزارش ایسنا، منابع محلی می‌گویند بسیاری از مناطق دبی پس از طوفان و بارندگی فوق‌العاده شدید در عرض چند دقیقه دچار سیل و آبگرفتگی شده است.

طوفان، فعالیت‌های فرودگاه اصلی را برای مدتی مختل کرد و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که هواپیماها روی باند فرودگاهِ غوطه‌ور در آب، جا به جا می‌شوند.

یک سخنگوی فرودگاه بین‌المللی دبی گفت به دلیل طوفان شدید به مدت ۲۵ دقیقه فعالیت‌های این فرودگاه متوقف شد و در مجموع ۲۱ پرواز خروجی و ۲۴ پرواز ورودی لغو شد و همچنین سه پرواز به سایر فرودگاه های همسایه تغییر مسیر داد.

به گزارش روزنامه متروی انگلیس، سخنگوی فرودگاه بین‌المللی دبی افزود: در حال حاضر وضعیت به حالت عادی بازگشته و پروازها از سر گرفته می‌شود.

مقامات پلیس محلی گفته‌اند مردم این نواحی از قبل، هشدار پیش‌بینی تغییر شرایط آب و هوایی را دریافت کرده بودند و پلیس دبی روز گذشته یک هشدار ایمنی صادر کرد و از مردم خواست از حضور در سواحل و همچنین دره هایی که ممکن است در مسیر سیل باشند، اجتناب کنند.

این هشدارها به دلیل شرایط جوی نامساعد از جمله بارندگی زیاد، وزش بادهای شدید، رعد و برق گاهی همراه با تگرگ و در نتیجه کاهش دید بوده است.

در شبکه های اجتماعی نیز امروز بعدازظهر تصاویری از آبگرفتگی و سیلاب در برخی جاده‌ها و خیابان‌های اصلی منتشر شده است.
روزنامه هندوستان تایمز نیز نوشت، به دلیل جاری شدن سیل در جاده‌ها، مدارس در سراسر امارات تا حد زیادی تعطیل و کارمندان دورکار شدند.

این شرایط جوی در حالی در دبی و سایر مناطق امارات گزارش شده که از روز پیش در عمان نیز بسیاری از نواحی درگیر سیل شدید و کم‌سابقه بوده، خسارات گسترده برجای گذاشته و حوادث مرتبط با آن نیز تاکنون چندین تلفات داشته است.

مقامات امدادی هنوز در بسیاری از مناطق عمان در حال کمک‌رسانی و نیز جست‌وجوی قربانیان احتمالی بیشتر هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار هواشناسی درباره بارش شدید باران بارش های شدید و كاهش دما در برخی مناطق كشور

دیگر خبرها

  • فرودگاه و خیابان های دبی به رودخانه تبدیل شد! (+فیلم)
  • برق مناطقی از هرمزگان وصل شد
  • تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی
  •  انگلیس: اگر به کنسولگری ما حمله شود، شدیدا پاسخ می‌دهیم+فیلم
  • صدای انفجار شدید در ایلات به گوش رسید
  • وقوع انفجار قوی در ایلات
  • اشغالگران صهیونیستی آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند
  • فیلم| گزارش رسانه خارجی از حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل
  • سرپل ذهاب لرزید
  • (ویدئو) گزارش رسانه خارجی از حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل