Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:18:16 GMT

جدال در نصف جهان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۹۶۷

جدال در نصف جهان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،تیم نساجی مازندران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه فردا پنج شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مهمان سپاهان این شهر است.
سپاهان که بعد از شکست هفته گذشته مقابل استقلال و سقوط به رده چهارمی، برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان دنبال پیروزی در زمین خودی است باید مقابل تیمی به میدان بروند که در ۸ هفته گذشته شکست نخورده و بعد از پرسپولیس بهترین عملکرد را در شروع مجدد لیگ از خود به جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی رفت دو تیم در وطنی قائم شهر ۲ – ۲ مساوی شده بود ،سپاهان اکنون با ۴۵ امتیاز در رده چهارم و نساجی با ۳۳ امتیاز در رده نهم جدول رقابت‌ها قرار دارند.
محمد مهدی نظری از نساجی و امید نور افکن، شایان مصلح از سپاهان محرومان این بازی هستند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی دو هفته قبل در دیدار لیگ برتری مقابل سپاهان قرار گرفت و توانست یک امتیاز در ورزشگاه نقش جهان به دست بیاورد که محمود قائدرحمتی، هافبک میانی خود را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، ولی ممکن است این بازیکن در بازی آینده برابر ذوب‌آهن دوباره شرایط بازگشت به میدان را پیدا کند و به ترکیب تیمش برگردد.

محمود قائدرحمتی در اوایل دیدار نساجی مقابل سپاهان دچار مصدومیت شد و نتوانست برابر تیم سابق خود در زمین بماند که آسیب دیدگی او تا بازی با تراکتور هم ادامه پیدا کرد و دور از لیست تیمش بود.

قائدرحمتی در شرایطی طی روزهای گذشته مشغول درمان زیر نظر کادر پزشکی نساجی مازندران بوده که امیدوار است در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن که تاثیر زیادی در مسیر بقای تیمش دارد، حضور پیدا کند.

هافبک نساجی مازندران در تمرین اخیرشان با لباس شخصی حضور یافت تا مشخص شود هنوز شرایط تمرین در کنار سایر بازیکنان را پیدا نکرده و وضعیت مبهمی برای دیدار با ذوب‌آهن دارد.

دیگر خبرها

  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ملوان؛ برد مهم
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال