Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@05:43:55 GMT

سازمان هلال احمر به کمک آسیب دیدگاه لبنانی بشتابد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۹۷۲

سازمان هلال احمر به کمک آسیب دیدگاه لبنانی بشتابد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان هلال احمر و نهادهای امدادی می‌خواهیم که در اسرع وقت به کمک آسیب‌دیدگان این حادثه در لبنان بشتابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آغاز جلسه علنی امروز (چهارشنبه 15 مرداد  99) مجلس با اشاره به انفجار روز گذشته در بیروت گفت: دل‌های همه ما در حادثه مصیبت‌بار دیشب در بندر بیروت سرشار از غم و اندوه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلب‌های مردم ایران با مردم داغدیده لبنان همراه و هم درد است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حادثه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به ملت، دولت و پارلمان لبنان و به خصوص به مجاهدان حزب‌الله و برادر عزیزم سید حسن نصرالله رهبر عزیز مقاومت تسلیت می‌گوییم و از خداوند برای جان باختگان والامقام این حادثه علو درجات، برای مجروحین حادثه صحت و شفای عاجل و برای خانواده‌های این جان باختگان و عموم مردم قهرمان لبنان به ویژه مردم صبور و مقاوم بیروت صبر و سلامت مسألت می‌کنیم. رحمت و رضوان خداوند بر از دست رفتگان جلیل‌القدر این حادثه.

وی افزود: ایران مثل همیشه آماده هر گونه همکاری و کمک‌های انسان‌دوستانه است و بنده برای تحقق و تسریع این امر با مقامات ذی‌ربط ایرانی و لبنانی همراه خواهم بود و در همین راستا از سازمان هلال احمر و نهادهای امدادی می‌خواهیم که در اسرع وقت به کمک آسیب‌دیدگان این حادثه در لبنان بشتابند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • سیل بهاری با سیستان و بلوچستان چه کرد؟ | امدادرسانی تا کی ادامه دارد؟
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان