Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@15:40:42 GMT

پیام وزیر کشور بعد از انفجار بزرگ در لبنان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۶۹۸۲

ساعت24-در پی انفجار عصر سه شنبه در بندر بیروت و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی با همتای لبنانی‌اش ابراز همدردی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی در نامه ای به آقای محمد فهمی وزیر کشور جمهوری لبنان با ابراز همدردی و تسلیت به مردم لبنان که در اثر حادثه انفجار در بندر بیروت عزادار شده اند تاکید کرد وزارت کشور در چارچوب سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه کمک و امدادرسانی به آسیب دیدگان آمادگی کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل  در توئیتی نوشت:‏⁧‫حادثه انفجار روز جاری در بندر ⁧‫بیروت‬⁩ موجب تاثر شدید شد. صمیمانه ترین مراتب همدردی و تسلیت خود را به همه برادران و خواهران لبنانی عزیز اعلام می دارم. برای بازماندگان این حادثه صبر و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت دارم. آماده هرگونه مساعدت هستیم.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مصدوم در حادثه انفجار گاز

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سخنگوی آتش نشانی در این خصوص گفت: دیشب یک مورد انفجار واحد مسکونی بر اثر نشت گاز شهری در اقبالیه گزارش شد که بر اثر آن متاسفانه یک نفر مصدوم شد .

زمانی افزود: خساراتی به این واحد و ساختمان های مجاورش وارد شده و همکاران ما برای ایمن سازی آنها وارد عمل شدند.

علت حادثه در دست بررسی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول
  • یک مصدوم در حادثه انفجار گاز
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • اسرائیل: به ایران حمله می کنیم/ ایران: هرگونه حمله اسرائیل با پاسخ فوری، قاطع و سنگین روبرو خواهد شد/ پیام مهم تهران به تل آویو و واشنگتن