Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@11:13:07 GMT

فولام با شکست برنتفورد به لیگ برتر انگلیس بازگشت

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۰۰۵

فولام با شکست برنتفورد به لیگ برتر انگلیس بازگشت

سفیدپوشان جنوب لندن موفق شدند با غلبه بر برنتفورد جواز حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس را کسب کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های برنتفورد و فولام شب گذشته (سه‌شنبه) در دیدار نهایی پلی‌آف لیگ دسته اول فوتبال انگلیس به منظور صعود به لیگ برتر در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند که تقابل حساس دو تیم در نهایت به برتری 2 بر یک فولام انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب سفیدپوشان جنوب لندن با سرمربیگری اسکات پارکر، تنها پس از یک فصل دوری از لیگ برتر، به سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس بازگشتند.

این بازی در 90 دقیقه قانونی بازی با تساوی بدون گل پایان یافت و در دو وقت اضافه 3 گل بین دو تیم رد و بدل شد. هر دو گل فولام را در این جدال 120 دقیقه‌ای، جو برایان، مدافع 26 ساله این تیم در دقایق 105 و 117 به ثمر رساند و تنها گل برنتفورد هم در دقیقه 4+120 به نام هنریک دالسگارد به ثبت رسید.

به این ترتیب فولام پس از لیدزیونایتد و وست‌برومویچ، سومین و آخرین تیم صعودکننده به لیگ برتر انگلیس لقب گرفت. تیم‌های بورنموث، واتفورد و نوریچ‌سیتی هم این فصل از لیگ برتر به لیگ دسته اول انگلیس موسوم به چمپیونشیپ سقوط کردند.

میلاد محمدی شاگرد بیلسا در لیدزیونایتد می‌شود؟

برنتفورد در این دیدار امیدوار بود به حسرت 73 ساله‌اش برای بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس پایان دهد که فولام در آخرین گام آنها را در این راه ناکام گذاشت.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس بیشتر بخوانید... جهانبخش زننده بهترین گل برابتون در لیگ برتر انگلیس شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جهانبخش زننده بهترین گل برابتون در لیگ برتر انگلیس شد واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ ابراهیمی: پرسپولیس، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است/ سال‌هاست که قید موفقیت و قهرمانی در آسیا را زده‌ایم ۲ معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است ۳ مورنو سرمربی اسپانیول شد ۴ وزارت ورزش اعلام کرد؛ بازداشت یکی از مدیران باشگاه‌های فوتبالی پایتخت ۵ عربی: زیر سوال زدن موفقیت‌های بی‌نظیر ووشو منصفانه نیست/ ۱۵ سال پیش آرزو داشتیم جزو ۱۰ تیم برتر باشیم ۶ پاشازاده: به ماندن در لیگ امیدواریم/ در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد ۷ سرنوشت مبهم اساسنامه فدراسیون فوتبال نزد فیفا/ تأیید یا تعلیق هیئت رئیسه؟ ۸ حضور حسن یزدانی در تمرین پرسپولیس مهمترین اخبار ورزشی سرنوشت مبهم اساسنامه فدراسیون فوتبال نزد فیفا/ تأیید یا تعلیق هیئت رئیسه؟ بنا: هیچ موقع لیگ را دوست نداشتم اما به خاطر بچه‌ها موافق برگزاری‌اش بودم/ کشتی‌گیر اگر حرفه ای فکر کند، ازدواجش در اوج خیلی هم خوب است معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است پیشنهاد برایتون به آژاکس برای انتقال جهانبخش؛ ۱۲ میلیون یورو + یک بازیکن مهمترین اخبار تسنیم قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/قرارداد تهران-پکن به مجلس می آید "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا تناقض در آمارهای دادستانی تهران و بانک مرکزی / چه مقدار ارز صادراتی به کشور بازگشته است؟ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد مخالفت با برگزاری برخی مراسم محلی در محرم/ هیئت‌‌ها بهترین الگو برای رعایت شیوه‌‌نامه‌‌های بهداشتی خواهند شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی که سال‌ها در تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران فعالیت می‌کرد و از او به عنوان کاشف ستاره‌هایی مثل سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و ... یاد می‌شود بعد از چند سال که در عرصه مدیریتی فوتبال فعالیت کرد، امسال به نیمکت برگشت و به عنوان سرمربی مس کرمان عملکرد مناسبی داشت.

محمدی در اوایل فصل جاری بعد از نتایج ضعیف مس کرمان در لیگ دسته اول که این تیم را به قعرجدول رده‌بندی مسابقات برده بود، هدایت نارنجی‌های باسابقه فوتبال ایران را قبول کرد و در مدت فعالیت خود توانست عملکرد خوبی به جا بگذارد.

اکبر محمدی که تیمش روز یکشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ یک توانست در شیراز مقابل شهرراز بازی باخته را به تساوی بکشاند، تاکنون در 21 بازی به عنوان سرمربی مس کرمان فعالیت کرده و رکوردی جالب را در نباختن به ثبت رسانده است.

مس کرمان با هدایت محمدی در 21 بازی تنها سه شکست را تجربه کرده است؛ نارنجی‌پوشان که در 7 هفته ابتدایی تنها 5 امتیاز اندوخته بودند، از زمان حضور محمدی در راس کادرفنی 34 امتیاز به دست آوردند و حالا به رتبه‌های تک رقمی دست یافتند. مس اکنون در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و اگرچه شانسی برای صعود ندارد، اما تلاش می‌کند جایگاه بهتری را برای خود در پایان مسابقات ارزیابی کند.

مربی نام آشنای فوتبال ایران حالا توانسته بار دیگر نام خود را در فضای مربیگری فوتبال مطرح کند و نشان بدهد که همچنان توانایی‌های فنی خوبی دارد که به سود تیم‌های تحت هدایتش باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: در 21 هفته‌ای که کادر فنی تیم مس حضور پیدا کرده است درصدد بودیم از شکست و تفکر پذیرش راحت باخت فاصله بگیریم که خوشبختانه در این زمینه موفق بودیم و تنها سه شکست در این 21 هفته ثبت شد که یک باخت آن نیز در نیم فصل دوم به بازی برابر خیبر برمی‌گشت که به هیچ عنوان منصفانه و فوتبالی رخ نداد.

دیگر خبرها

  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن