Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@15:43:32 GMT

سهامداران طی ۴ روز در بورس چقدر ثروت جمع کردند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۰۰۸

سهامداران طی ۴ روز در بورس چقدر ثروت جمع کردند؟

مهدی فرازمند با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن پذیره‌نویسی صندوق مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی گفت: این صندوق که با سرمایه دستکم ۴۰۰ میلیارد ریالی قابل تاسیس بود، با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران سقف حداکثر سرمایه خود را که ۴۰۰۰ میلیارد ریالی بود تکمیل کرد.

مدیرعامل مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک افزود: نکته قابل توجه آن است که تعداد سرمایه‌گذاران این صندوق بیش از ۱۳۳ هزار نفر بوده که نسبت به دو صندوق اخیر، بیشتر از ۵ برابر می‌باشد و حاکی از استقبال زیاد سرمایه‌گذاران حقیقی و همچنین بازنشستگان محترم از این صندوق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرازمند در مورد فعالیت این صندوق نیز گفت: با استقبالی که از این صندوق ظرف این چند روز انجام شد فرایند ثبت و اخذ مجوز فعالیت نیز به سرعت انجام می‌شود و انتظار می‌رود که ظرف هفته‌های آتی با بازگشایی نماد این صندوق امکان انجام معاملات ثانویه بر روی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق فراهم شود. همچنین مذاکره با سازمان بورس جهت افزایش سقف صندوق جهت صدور واحدهای جدید برای سرمایه گذاران در حال انجام است.

این گزارش می‌افزاید: صندوق سرمایه‌گذاری مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی که به ابتکار هلدینگ بانک، بیمه و سهام صندوق بازنشستگی و با مدیریت شرکت مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک ایجاد شده‌ است، از ابتدای هفته پذیره‌نویسی خود را آغاز کرد.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1418228

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بورس تهران سازمان بورس و اوراق بهادار بورس شاخص سهام سرمایه گذاران سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه تسهیلات به سرمایه‌گذاران/ قوانین باید درست اجرا شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با رادیو اقتصاد در مورد شعار امسال اظهار کرد: مقام معظم رهبری در ادامه شعارهای سنوات گذشته، بر تولید تاکید داشتند تا با عبور از بحران اقتصادی، امسال به جهش تولید دست یابیم، چرا که یکی از اصلی ترین درمان‌های اقتصاد کشور، تمرکز بر جهش تولید و رفع ناترازی هاست.

وی تحقق شعار سال را با کمک مردم امری شدنی دانست و افزود: با ایجاد جاذبه می‌توان مردم را در سرمایه گذاری در تولید تشویق کرد تا با منابع مادی و معنوی به درآمدزایی دست یابیم.

وزیر صمت با تاکید بر رفع موانع موجود از طریق وضع یا اصلاح قوانین گفت: در مسیر تولید و رفع موانع نیازمند اجرای درست قوانین هستیم.

وی بیان کرد: اراده ملی بر آن است تا تسهیلاتی برای سرمایه گذاران فراهم شود و از سرمایه‌های خرد و کلان مردم برای توسعه و جهش تولید استفاده کند.

علی آبادی خاطرنشان کرد: دنیا در آستانه تحولاتی بزرگ است و بایستی زیرساختهای تولید توسعه یابد که در این راستا وزارت صمت اولویت را برای بخش خصوصی و شرکتهای دانش بنیان برای روش‌های نوآورانه در حوزه آینده فراهم می‌کند.

کد خبر 6064793 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • خودروسازی که افزایش قیمت در ۱۴۰۳ را کلید زد
  • حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت مدیریت شهری نقده قرار دارد
  • ارایه تسهیلات به سرمایه‌گذاران/ قوانین باید درست اجرا شود
  • مبلغ دقیق حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در ۱۴۰۳؛ چقدر اضافه شد؟
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • فروش سنگین و میلیاردی شخص حقیقی در خوساز | او کیست؟
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • درج صندوق سرمایه‌گذاری بخشی صنایع مفید با نماد سیمانو در بورس تهران؛ سیمانو چیست؟
  • ارتقای رتبه ترکیه