Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:54:42 GMT

تردد در جاده‌های شمالی روان است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۰۶۲

تردد در جاده‌های شمالی روان است

به گزارش صبح چهارشنبه از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای درشبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و۲۴۸  ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۹ درصد افزایش تردد رخ داده است.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۵ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می دهد.

همچنین محورهای هراز و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات، محور چالوس، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت  فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک خبر می‌دهد.

برچسب‌ها مرکز مدیریت راه های کشور گلستان فیروزکوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز مدیریت راه های کشور گلستان فیروزکوه مرکز مدیریت راه های کشور گلستان فیروزکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان

 مقیمی در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، گفت: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی