Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@18:57:51 GMT

مجمع خیرین امنیت ساز در قزوین راه ‌اندازی می‌ شود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۱۰۹

مجمع خیرین امنیت ساز در قزوین راه ‌اندازی می‌ شود

بیدخام از راه اندازی مجمع خیرین امنیت ساز طی سال جاری به منظور مشارکت مردم و فعالیت‌ های خیریه در حوزه توسعه نظم و امنیت عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «مریم بیدخام» در نشست مجمع خیرین استان بیان کرد: فعالیت خیرین امنیت ساز می‌تواند می تواند در رفع مشکلات انتظامی و امنیتی و ارتقای سطح امنیت استان موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ادامه داد: این مجمع براساس منویات مقام معظم رهبری و ابلاغ شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور در سطح ملی شکل گرفته است، از این رو برای تحقق آن در استان نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌ های اجرایی، خیران و تشکل‌ های مردمی هستیم.

 

وی عنوان کرد: مشارکت مردم برای کاهش آسیب‌ های اجتماعی و افزایش امنیت در جامعه ضروری است بنابراین از ظرفیت خیرین و تشکل‌ های مردمی در بخش‌های مختلف باید برای تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز استان استفاده شود.

 

بیدخام تأکید کرد: خیرین امنیت ساز با حمایت ‌های معنوی و مالی خود، بازوان توانمند نیروی انتظامی در افزایش آرامش عمومی و توسعه امنیت اجتماعی خواهند بود.

 

وی اعلام کرد: واگذاری امور به مردم و مشارکت همه مردم در عرصه‌های مختلف از برنامه‌ های مهم دولت به شمار می رود.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین تصریح کرد: در سال‌های اخیر دولت با  پررنگ کردن نقش مردم و واگذری امور از طریق مجامع مختلف همچون مجمع خیرین مدرسه ساز، مجمع خیرین سلامت و مجمع خیرین امنیت ساز به صورت عملی اقدام به این کار کرده است.

 

وی یادآور شد: مجمع خیرین امنیت ساز وظیفه دارد تا افرادی را که می‌ توانند حوزه تأمین امنیت واجد شرایط بوده را شناسایی کرده و پس از معرفی به نیروی انتظامی امنیت مناطق آسیب پذیر جامعه را با هماهنگی مراجع انتظامی تأمین کند.

 

بیدخام خاطر نشان کرد: فعالیت این مجمع نمادی از مشارکت مردمی در توسعه نظم و امنیت عمومی است که باید در سطح استان نهادینه شود و زمینه همکاری و تعامل مردم با پلیس افزایش یابد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: خیران امنیت مجمع خیرین امنیت ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم پرویز داوودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشأ خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داوودی، موجب تأثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشأ خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 6082017 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • قدردانی از زحمات نیروی انتظامی استان یزد
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • موزه خوشنویسی در سعدالسلطنه راه‌اندازی شود
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • ترغیب مردم به مشارکت در ساخت مسکن محرومین
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود