Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود ساده انگاری برخی از مسئولان کشتی از جمله رئیس کمیته لیگ مبنی بر برگزاری هر چه سریعتر این رقابتها، محسن کاوه و محمد بنا به عنوان متولیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نظر کاملا متفاوتی دارند و همچنان معتقدند نباید جان ورزشکاران را به خطر انداخت.

محسن کاوه که روز گذشته در خانه کشتی تهران، نشست ویژه ای را با ۳۳ آزادکار منتخب کادر فنی برگزار کرد تا روند تمرینات انفرادی این کشتی گیران را تدوین و اجرایی کند، معتقد است به هیچ عنوان نباید با کرونا شوخی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد صراحتا اعلام کرد: کشتی گیران باید خیلی مراقب سلامتی خود باشند، چرا که در صورت ابتلا به کرونا، دیگر همان ورزشکار قبلی نمی شوند و بازگشت به دوران اوج برای آنها بسیار سخت خواهد شد.

کاوه با تاکید بر حفظ سلامتی کشتی‌گیران، اولویت اصلی را رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی دانست و اعلام کرد: شاید مجبور باشیم مدتها با این شرایط زندگی کنیم، اما باید بدانیم که ویروس کرونا با هیچکس شوخی ندارد و ممکن است در صورت درگیری شدن ریه با این ویروس، روند دوران قهرمانی ورزشکاران را به کلی دگرگون کند.

از سوی دیگر محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی هم معتقد است نباید سلامتی کشتی‌گیران را در وضعیت بحرانی کنونی به خطر انداخت. وی در این خصوص به نظارت بر تمرینات ۳۵ فرنگی‌کار اشاره کرد و گفت: از مدتها پیش با کمک اعضای کادر فنی، برنامه های تمرینی را برای بچه ها تدوین و اجرایی کردیم و تمام آنها مشغول تمرین هستند. اما زمانی که هیچ چیز مشخص نیست و کسی نمی داند تا چه زمان باید منتظر بهبود وضعیت باشیم، نمی توان کار اصلی را آغاز کرد.

محمد بنا ادامه داد: در اوایل شیوع ویروس کرونا فکر می کردیم با قرنطینه کردن بچه ها در جائی مثل خانه کشتی، می توان تمرینات را برپا کرد، اما در ادامه متوجه شدیم بحث کرونا و خطر آن برای سلامتی تمامی عوامل تیم ملی بسیار جدی است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز نگرانی از سلامت کشتی گیران گفت: نه می‌توان کشتی را کاملا تعطیل کرد و نه می توان با توجه به شرایط کنونی، برنامه ای را با اما و اگر برگزار کنیم. به هر حال باید نگران بچه ها باشیم تا مبادا مثل حسین نوری گرفتار کرونا نشوند. خوشبختانه حسین نوری توانست این بحران را پشت سر بگذارد، اما هیچ تضمینی نیست که این اتفاق برای کشتی گیر دیگری رخ ندهد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آنچه مسلم است متولیان فدراسیون کشتی با تبعیت از مصوبات ستاد مقابله با کرونا در ورزش همچنان باید تعطیلی رویدادهای این رشته را تحمل کنند، اما کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در این مدت نشان دادند، می توان از طریق فضای مجازی با کشتی گیران در ارتباط بود و تمرینات انفرادی آنها را زیر نظر داشت.

کد خبر 4991417 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد بنا محسن کاوه فدراسیون کشتی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران فوتسال والیبال تیم فوتبال نساجی مازندران ورزش همگانی لیگ برتر فوتسال یحیی گل محمدی کشتی گیران ملی کشتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی

با پایان رقابت ۵ کشتی گیر قم در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان جام شاهد به میزبانی مریوان، «محمدجواد ابوطالبی» در ۶۰ کیلوگرم تنها مدال‌آور قم بود که پس از محمد عشیری و کامران عبدولی، به همراه ابوالفضل دادمرز رتبه سوم مشترک و نشان برنز را کسب کرد.

از بین دیگر نماینده‌های قم ابوالفضل رسولی در ۷۷ کیلوگرم نهم شد، امیرحسین نعمت زاده در ۸۲ در جایگاه پنجم ایستاد و سایر نفرات قمی این رقابت‌ها عنوانی را کسب نکردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت