Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@08:19:18 GMT

هر دو شاخص طلا به بالاتر از ۲۰۰۰ دلار جهش کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۱۳۲

هر دو شاخص طلا به بالاتر از ۲۰۰۰ دلار جهش کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز چهارشنبه، قیمت جهانی طلا در حالی به رکورد زنی تاریخی خود ادامه داد که پایین ماندن نرخ‌های بهره در جهان و امید به ارائه مشوق‌های جدید آمریکا، تقاضا برای این فلز زرد را بالا برده است.

در معاملات دیشب هر دو شاخص طلا برای اولین بار در تاریخ در بالاتر از ۲۰۰۰ دلار بسته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس فلزات لندن تا ساعت ۷:۰۴ به وقت تهران، در حالی در قیمت ۲٫۰۱۴.۳۴ دلار قرار گرفت که در آغاز معاملات امروز تا رکورد ۲٫۰۳۰.۷۲ دلار بالا رفته بود. این شاخص در معاملات دیشب در قیمت ۲٫۰۱۸.۰۶ دلار بسته شد که بالاترین قیمت بسته شده بود.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا پس از اینکه تا ۲٫۰۴۸.۶۰ دلار بالا رفت، در ساعت ۷:۱۴ به وقت تهران، در قیمت ۲٫۰۳۲.۱۰ دلار تثبیت شد. این شاخص در پایان معاملات دیشب در قیمت ۲٫۰۲۱ دلار بسته شده بود.

شاخص اسپات‌گلد تا به اینجای امسال بیش از ۳۳ درصد رشد کرده است. تحلیل‌گران معتقدند که قیمت طلا امسال تا ۲٫۳۰۰ دلار هم بالا خواهد رفت.

کد خبر 4991360

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت طلا طلا بورس قیمت جهانی طلا ویروس کرونا بورس قیمت دلار ایالات متحده آمریکا وام ودیعه مسکن وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت قیمت طلا بانک مرکزی ایران شاخص کل بورس وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام تولید نفت مصرف برق قیمت ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز یک‌شنبه (۲ اردیبهشت) با رشد ۲۹۲۶۰ واحدی به ۲,۳۱۵,۱۰۴ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۷۹۹.۹۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۵.۰۱۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۱۵,۸۳۹ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۳,۱۰۳.۸۱۱ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۴۸۶,۴۳۲.۸۷۲ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6084112 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت دلار برای فردا
  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • قند خون بالا و چربی خون با افزایش خطر اضطراب و افسردگی مرتبط است
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • مسکو: جنگ ترکیبی با روسیه به قیمت تحقیر آمریکا تمام می‌شود
  • رشد شاخص کل بورس
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • انتقاد صریح شهاب الدین صدر از نمایندگان؛ این همه قیمت دلار و سکه بالا رفته اما صدای از مجلس بلند نمی‌شود /مجلس بعدی لایحه حجاب را یکبار دیگر مرور کند
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس