Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@11:53:26 GMT

آخرین تصمیم برای وام ودیعه مسکن

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۱۹۷

صراط: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر ودیعه مسکن در سقف‌های ۵۰ میلیون تومان در شهر تهران، ۳۰ میلیون تومان در سایر کلانشهر‌ها و ۱۵ میلیون تومان در سایر شهر‌ها پرداخت می‌شود. مستاجرانی که برای دریافت کمک ودیعه مسکن پیامک ارسال کردند باتوجه به آخرین رقم سمت راست کد ملی برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش باشگاه خبرنگاران، کمک ودیعه مسکن با عنوان تسهیلات مرابحه خرید کالا و خدمات از محل منابع مالی اختصاص یافته به ستاد ملی مقابله با کرونا تامین می‌شود. لازم به ذکر است که بازپرداخت این تسهیلات به دو روش است یکی با با نرخ سود ۱۳درصد و بازپرداخت یکساله به نحوی که مستأجر در دوره قرارداد صرفا سود تسهیلات را پرداخت کند و اصل تسهیلات در سررسید تسویه شود و دیگری با نرخ سود ۱۲درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه به نحوی که مستأجر در هر قسط اصل و سود تسهیلات را پرداخت کند. شرایط دریافت‌کنندگان ودیعه مسکن به این شرح است که ۱۴ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۴» است می‌توانند اقدام کنند.

۱۵مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آ‌ها «۲و ۳» است. ۱۶ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۱» است. ۱۷مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۵»، «۶» و «۷» است. ۱۸ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۰»، «۸» و «۹» است. ۲۰ مرداد تمام متقاضیان جامانده نسبت به ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند. اولویت دریافت این تسهیلات تازه عروس داماد‌ها، خانه اولی‌ها و خانوار‌های بالای ۵ نفر هستند. همچنین خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هم مشمول دریافت این تسهیلات هستند.

لازم به ذکر است که سابقه ۵ سال سکونت در شهر و دریافت نکردن هیچ گونه تسهیلات و یارانه دولتی در حوزه زمین و مسکن تنها بخشی از شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن است. رقم اقساط تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی شهر تهران ۵۴۰ هزار تومان، سایر کلان شهر‌ها با تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی ۳۲۰ هزار تومان و شهر‌های کوچک برای تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی باید ماهانه ۱۵۰ هزار تومان پرداخت کنند. داشتن فرم (ج) سبز، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۱۳۸۴ به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا از دیگر شرایط دریافت تسهیلات ودیعه مسکن
است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مسکن وام وام ودیعه مسکن ستاد ملی مقابله با کرونا کرونا ویروس کرونا صراط میلیون تومان ودیعه مسکن شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

روح الله نظامی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی به عشایر به صورت کم بهره و با هدف ایجاد و تثبیت اشتغال پرداخت می شود اظهار کرد: ۲۲۰ میلیارد ریال از میزان از محل بند ج تبصره ۱۸ برنامه بودجه ۱۴۰۲ و سه میلیارد ریال نیز از محل ماده ۵۲این قانون به عشایر پرداخت شده است.

وی افزود: با استفاده از این میزان تسهیلات به حدود ۲۱۹ نفر از جامعه عشایر برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در بخش های مختلف دامداری و صنایع دستی شغل ایجاد شده که سهم تبصره ۱۸ به تعداد ۱۵۷ پرونده و بند ۵۲ نیز ۶۲ پرونده است.
نظامی خاطر نشان کرد: احداث جایگاه های دام، انبار علوفه، صنایع دستی و ایجاد کارگاه های فرآوری از جمله محل های پرداخت این تسهیلات است.

استان مرکزی دارای ۷۷۰ خانواده عشایر با چهار هزار نفر جمعیت است که ۹۰ درصد آنان در شهرستان های ساوه و زرندیه مستقر هستند؛ این قشر با ۳۰۰ هزار واحد دامی سبک و سنگین ۲۵ درصد گوشت قرمز استان را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد
  • عشایر استان مرکزی ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
  • اعلام نحوه دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان
  • درخواست بازنگری طرح افزایش وام ودیعه مسکن/ متقاضیان از این طریق برای دریافت وام اقدام کنند
  • ۸ هزار و ۳۰۱ نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج