Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تهران گفت: "عید غدیر" عید بیعت با امیرالمومنین(ع) و ولایت فقیه بوده و متمسک به ولایت امیرالمومنین (ع) در عمل مطیع آن حضرت و جانشین وی است. - اخبار استانها -

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با بیان اینکه در بین ماه‌های قمری، ماه ذی الحجه الحرام که آخرین ماه قمری است سه دهه آن دهه ویژه است اظهار داشت: ایام معدودات قرآن و ایام معلومات قرآن که در این ایام سفارش به یاد خدا شده است در ماه ذیالحجه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دهه اول ماه ذی الحجه، یاد حضرت موسی (ع) و حضرت ابراهیم (ع) است ادامه داد: دهه دوم این ماه با عظمت دهه ولایت و دهه سوم آن دهه مناقب اهل بیت (ع) است.

آیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با تسنیم: نماز جمعه مقتدر فرهنگی پشتیبان همیشه انقلاب اسلامی استمسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کرمان: حاج قاسم با درخشش در مکتب غدیر صاحب مکتب شدماندگاری: صرفِ شادی در عید غدیر کافی نیست/ وارد میدان احسان علوی شویم

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه از افتخارات ماست که محب اهل بیت (ع) این گل‌های بی‌خار جهان هستی هستیم گفت: دو عید سعید و با عظمت قربان و غدیر خم نیز در این ماه است.

وی بیان کرد: بهتر است برای تبریک در عید غدیر جمله "الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمومنین و الائمه علیهم السلام" سپاس خدا را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمومنین علی (علیهماالسلام) و اولاد طاهرینش تمسک می‌جویند.

خاتمی با بیان اینکه خداوند به ما لطف کرد که رهبری این گل‌های بی‌خار جهان هستی را از عمق جان بپذیریم ادامه داد: متمسک واقعی این بزرگواران باشیم و متمسک یعنی کسی که چنگ به دامن اهل بیت (ع) زده و به رهنمودهای اهل بیت و امیرالمومنین علی (ع) عمل داشته باشد.

وی تصریح کرد: این تبریک زمانی تبریک واقعی است که آن چنان که دل و قلب ما سراپا محبت امیرالمومنین (ع) است در عمل هم مطیع رهنمودهای آن حضرت بوده و از متمسکین باشیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تمسک به ولایت امیرالمومنین (ع) به آن است که در عمل مطیع آن حضرت و جانشین وی باشیم گفت: وظیفه ماست که از جانشین عام آن حضرت به خاطر آن که تجلی وجود امیرالمومنین (ع) و امام زمان(عج) اطاعت داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه جانشین عام آن در عصر ما ولی فقیه است افزود: عید غدیر، عید بیعت با ولایت است؛ هم بیعت با ولایت امیرالمومنین (ع) و هم بیعت با ولایت فقیه که در حقیقت تجلی همان سیرت است.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط عید غدیر خم بیشتر بخوانید... از راه‌اندازی کاروان‌های شادی تا اطعام نیازمندان در استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان: خانواده حاج قاسم سلیمانی از راه‌اندازی پویش "قربانی به یاد سردار دل‌ها" تقدیر کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... از راه‌اندازی کاروان‌های شادی تا اطعام نیازمندان در استان کرمان فرمانده سپاه استان کرمان: خانواده حاج قاسم سلیمانی از راه‌اندازی پویش "قربانی به یاد سردار دل‌ها" تقدیر کرد واژه های کاربردی مرتبط عید غدیر خم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۲ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۳ فرمانده مرزبانی ناجا: تیراندازی به‌سوی کوله‌بران کاملاً کذب است/ شایعات توطئه ضدانقلاب/ کوله‌بران مورد حمایت مرزبانی هستند ۴ پزشکان در شیراز ۱۵ ماه و پرستاران ۷ ماه مطالبات معوق دارند ۵ شهر خودرو برای آسیایی شدن محکوم به پیروزی برابر استقلال است ۶ مجتمع گردشگری "خلیل باغبان" هفته دولت در ارومیه افتتاح می‌شود ۷ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۸ تداوم نسیم مواسات در خراسان‌رضوی/ تمام ظرفیت‌ها به‌کار گرفته می‌شود‌ مهمترین اخبار استانها ورود کمیسیون اقتصادی مجلس به آشفتگی بازار ارز / تذکر به بانک مرکزی برای نظارت بر شرکت‌های اقماری بانک‌های دولتی قدردانی مردم از اقدام انقلابی پلیس بجنوردی/ ماموری که برای دفاع از حقوق شهروندی ‌امر به معروف کرد+ فیلم اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد گزارش| قفل ۳۰ ساله بر درب بزرگ‌ترین پروژه صنعت آب غرب کشور/ سد تالوار در کماست مهمترین اخبار تسنیم قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/قرارداد تهران-پکن به مجلس می آید "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا تناقض در آمارهای دادستانی تهران و بانک مرکزی / چه مقدار ارز صادراتی به کشور بازگشته است؟ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد مخالفت با برگزاری برخی مراسم محلی در محرم/ هیئت‌‌ها بهترین الگو برای رعایت شیوه‌‌نامه‌‌های بهداشتی خواهند شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید غدیر خم عید غدیر خم ولایت امیرالمومنین امیرالمومنین ع راه اندازی استان کرمان عید غدیر اهل بیت آن حضرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان هواشناس: امروز سه شنبه بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

چهارشنبه (۵ اردیبهشت) این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد. همچنین سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد. همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما را در کشور خواهیم داشت.

کد خبر 6086121 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند