Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش وزنه‌برداری گفت: خوشحالم از اینکه کادرفنی تیم ملی این فرصت را در اختیار من قرار داد تا بار دیگر در رکوردگیری تیم ملی شرکت کنم. تاریخ انتشار: 09:12 - 15 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۶۸۲

رضا دهدار در گفت‌وگو با میزان، در خصوص فرصت دوباره برای حضور ملی‌پوشان در رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: خوشحالم از اینکه کادرفنی تیم ملی این فرصت را در اختیار من و چند نفر دیگر قرار داد تا بار دیگر بتوانیم در رکوردگیری تیم ملی شرکت کنیم تا از این طریق خودمان را از لحاظ فنی به کادرفنی اثبات کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خود من به دلیل مصدومیت زانو نتوانستم در اردوی رکوردگیری مربوط به مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنم و اکنون حدود چهار ماه می‌شد از انجام تمرینات دور بوده‌ام اما اکنون خداراشکر با پشت سر گذاشتن آسیب‌دیدگی یک ماهی است که تمریناتم را آغاز کرده‌ام.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری قهرمانی جهان تصریح کرد: برای رسیدن به بهترین شرایطی که خودم توقع دارم نیاز به چهار تا پنج ماه زمان دارم. در این مدت هم با کادرفنی به صورت مداوم در ارتباط هستم تا وضعیت روزانه خودم را به اطلاع آنها برسانم. حتی دوشنبه هم با بیرانوند در تماس بودم. منتظرم برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی برای آغاز مسابقات هستیم. فعلاً که تمرینات را ادامه می‌دهم تا هر زمان که مجوز اردوها زده شد با بهترین شرایط بدنی حضور پیدا کنم. امیدوارم خیلی زود به عرصه مسابقات برگردیم.

بیشتر بخوانید: وزنه‌برداران حاضر در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزنه برداری رضا دهدار وزنه برداری رکوردگیری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی

مجری یک برنامه تلویزیونی شب گذشته ادعای عجیبی درمورد تیم ملی مطرح کرد.

به گزارش مشرق، در برنامه شب گذشته فوتبال برتر مجری این برنامه در گفت و گو با سهیل مهدی مدعی شد "یکی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری در تماس با مربی تیم ملی درخواست کرده به جای ۳ بازیکن؛ ۴ بازیکن از تیم او به جمع ملی‌پوشان دعوت شود تا بازی این تیم لغو شود"این ادعای مجری برنامه سبب شد ذهن‌ها به کادرفنی تیم ملی معطوف شود و برخی تصور کنند سرمربی مدنظر با امیر قلعه‌نویی یا دستیارانش چنین تماسی گرفته است.

این در حالی است که تمام اردوهای تیم ملی با سرمربیگری قلعه‌نویی در سال ۱۴۰۲ در روزهای فیفادی برگزار شده و در زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا نیز کل تیم‌های لیگ برتری به تعطیلات رفتند. به همین دلیل این تصور که سرمربی لیگ برتری با کادرفنی فعلی تیم ملی بزرگسالان تماس گرفته باشد، از اساس اشتباه است.به نظر می‌رسد ادعای مجری این برنامه بیشتر درمورد تیم ملی امید در دوره سرمربیگری رضا عنایتی مطرح شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار
  • دفاع نواب نصیرشلال از تصمیم برای دهدار/ انتخاب وزنه ها عالی بود
  • ژابی آلونسو: از صفر شروع کردیم و تاریخ‌ساز شدیم
  • معرفی فرصت‌های شغلی دانش بنیان‌ها در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴
  • اونای امری پس از پیروزی مقابل آرسنال: عصر بخیر، بسیار خوشحالم!
  • فرصت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به کادرفنی استقلال
  • دهدار: احتمالا وزنه‌برداری را کنار بگذارم/ شرمنده خانواده‌ام شدم