Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:27:50 GMT

پیام تسلیت پوتین برای رئیس جمهوری لبنان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۲۶۰

پیام تسلیت پوتین برای رئیس جمهوری لبنان

رئیس جمهوری روسیه، در پیام تسلیت خود برای رئیس جمهوری لبنان، ضمن ابراز همدردی و حمایت از دولت و ملت لبنان به دلیل خسارات جانی و مالی شدید انفجار مهیب در بندر بیروت، از آمادگی مسکو برای ارائه کمک‌های لازم خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرد، "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه، در رابطه با انفجار مهیب عصر روز گذشته در بندر بیروت که باعث خسارات مالی و جانی بسیار شدیدی شده، تلگراف تسلیتی را به "میشل عون" رئیس جمهوری لبنان ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوتین ضمن تأکید بر اینکه "روسیه خود را اندوه مردم لبنان شریک می‌داند، از  همتای لبنانی خود خواست تا "همدردی و حمایت" دولت و ملت روسیه را به خانواده‌ها و بازماندگان قربانیان منتقل کند و آرزوی بهبودی سریع برای همه مصدومان دارد.

رئیس جمهوری روسیه همچنین از آمادگی مسکو برای ارائه کمک‌های ضروری به دولت لبنان خبر داد.

یک انفجار قدرتمند روز سه‌ شنبه در نزدیکی بندر بیروت رخ داد که در نتیجه آن ساختمان‌ها حتی در چندین کیلومتری از مرکز انفجار هم آسیب دیدند. چندین ساختمان در نزدیکی بندر فرو ریخت و بسیاری از ساختمان‌های مسکونی و دفاتر منطقه آسیب دیدند. از جمله ساختمان سفارت روسیه در لبنان آسیب دیده و یکی از کارمندان زن نمایندگی دیپلمات روسیه در بیروت زخمی شد.

کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟آخرین آمار و ارقام رسمی لبنان درباره تلفات انفجار بیروت

"ماریا زاخارووا" سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در  رابطه با انفجاری که در 4 آگوست (14 مرداد ماه) در بیروت رخ داد، در صفحه توئیتر خود نوشت: «صحنه‌های فیلم این انفجار، "قلب انسان را به درد می‌آورد. ضمن اینکه، این یک واقعیت است که در برخی نقاط کره زمین، جایی که زندگی انسان‌ها در آنجا نه به دلیل بلایای طبیعی، بلکه به خاطر اقدامات اشخاص و توسط انسان‌های دیگر نابود می‌شود، به سرعت در حال افزایش است. و ما شاهد آن هستیم که جهان در حال از دست دادن تعادل خویش است.»

انتهای پیام/

 

R7535/P/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط انفجار بندر بیروت لبنان لبنان اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... اعلام حالت فوق العاده ۲ هفته‌ای در بیروت و عزای عمومی ۳ روزه در لبنان پیام تسلیت بشار اسد به رئیس‌جمهور لبنان پیام تسلیت ظریف به ملت لبنان/ ایران آماده ارائه کمک به هر طریق لازم است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعلام حالت فوق العاده ۲ هفته‌ای در بیروت و عزای عمومی ۳ روزه در لبنان پیام تسلیت بشار اسد به رئیس‌جمهور لبنان پیام تسلیت ظریف به ملت لبنان/ ایران آماده ارائه کمک به هر طریق لازم است واژه های کاربردی مرتبط انفجار بندر بیروت لبنان لبنان اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ۷۳ کشته و بیش از ۳۷۰۰ زخمی در انفجار مهیب بیروت/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای در لبنان+فیلم و عکس ۲ اولین بیانیه حزب الله لبنان پس از انفجار مهیب بیروت ۳ چرایی وحشت حکام عرب حاشیه خلیج فارس از شکست احتمالی ترامپ ۴ چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟ ۵ واکنش ترامپ به انفجار بیروت ۶ آخرین آمار و ارقام رسمی لبنان درباره تلفات انفجار بیروت ۷ گزارش| آن سوی تقابل آمریکا با فناوری چین؛ پایان قرن آمریکایی،‌ آغاز قرن آسیایی ۸ پیام تسلیت ظریف به ملت لبنان/ ایران آماده ارائه کمک به هر طریق لازم است مهمترین اخبار بین الملل ۷۳ کشته و بیش از ۳۷۰۰ زخمی در انفجار مهیب بیروت/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای در لبنان+فیلم و عکس کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ آخرین آمار و ارقام رسمی لبنان درباره تلفات انفجار بیروت دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد مهمترین اخبار تسنیم قرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آید "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا تناقض در آمارهای دادستانی تهران و بانک مرکزی / چه مقدار ارز صادراتی به کشور بازگشته است؟ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد مخالفت با برگزاری برخی مراسم محلی در محرم/ هیئت‌‌ها بهترین الگو برای رعایت شیوه‌‌نامه‌‌های بهداشتی خواهند شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انفجار بندر بیروت لبنان لبنان اخبار روسیه انفجار بندر بیروت لبنان لبنان اخبار روسیه اعلام حالت فوق العاده لبنان پیام تسلیت انفجار بیروت رئیس جمهوری انفجار مهیب بندر بیروت هفته ای ارائه کمک بین الملل ملت لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از خانه ملت ، متن پیام تسلیت­­­­ رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم­

اناللّه و اناالیه راجعون

درگذشت خدمتگزار صدیق و متعهد و چهره پرتلاش علمی و دانشگاهی، جناب آقای دکتر پرویز داوودی موجب ­تاسف و تاثر گردید.


ایشان از مدیران توانمند کشور در حوزه‌های سیاسی و اجرایی بودند که سال‌ها در مسئولیت‌های متعدد و اثربخش ازجمله معاونت اول ریاست‌جمهوری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین به‌عنوان یک شخصیت فرهیخته در جایگاه تدریس و پژوهش در مراکز دانشگاهی، خدمات ماندگاری را عرضه داشتند.

ضمن عرض تسلیت به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، شاگردان و همکاران و خانواده محترم، برای آن­فقید خدوم، رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

دیگر خبرها

  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه چه گذشت؟
  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه پاسداران به اسرائیل
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • پوتین در گفتگو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود