Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@20:33:40 GMT

توصیف جالب سایت انگلیسی از بازیکن ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۳۶۱

توصیف جالب سایت انگلیسی از بازیکن ایرانی

سایت give me sport از میلاد محمدی به عنوان بازیکنی با سرعت کنترل نشدنی یاد کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت give me sport ،  باشگاه گلاسکورنجرز اسکاتلند که هدایت آن را استیون جرارد بر عهده دارد به جذب میلاد محمدی دفاع چپ تیم ملی فوتبال ایران علاقه دارد و قصد دارد این بازیکن را با ۷ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته رنجرز برای این انتقال تنها نیست  و لیدزیونایتد که اخیرا با هدایت مارچلو بیلسا آرژانتینی توانست به لیگ برتر انگلیس صعود کند نیز خواستار جذب این بازیکن شده است.

محمدی بازیکنی با سرعت غیر قابل کنترل است و بیشتر در امور دفاعی عملکرد بسیار خوبی دارد. او بازیکنی است که تکل های موفق و سانتر های زیادی در هر بازی ثبت می کند. هر چند خیلی از سانتر های او به هدف نمی رسد.

میلاد محمدی بعد از حضور در تیم اخمت گروزنی در فوتبال روسیه راهی لیگ بلژیک شد و پیراهن خنت را به تن کرد و در لیگ اروپا نیز به میدان رفت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین میلاد محمدی گلاسکو رنجرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز

به گزارش قدس آنلاین، در این سایت، هنرمندان حاضر در غرفه (پاویون) کشورمان به همراه آثارشان معرفی شده‌اند. همچنین گزارش تصویری از مناطق بازدیدشده توسط تیم ایرانی حاضر در دوسالانه ونیز هم در آن قابل مشاهده است.

گفتنی است که پس از افتتاح پاویون رسمی کشورمان در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴، اطلاعات و عکس‌های تکمیلی روی این سایت قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • معرفی هنرمندان ایرانی در شصتمین دوسالانه هنر ونیز
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید