Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@09:39:23 GMT

طلای سیاه اندکی ازان شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۳۶۶

طلای سیاه اندکی ازان شد

خبرگزاری آریا - قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت 4 و 47 دقیقه امروز (چهارشنبه، 15 مردادماه) با 16 سنت کاهش به 44 و 27 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا با 17 سنت کاهش به 41 دلار و 53 سنت رسید.
به گزارش شانا به نقل از خبرگزاری رویترز از توکیو، قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز سه‌شنبه (14 مردادماه) 44 دلار 43 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا 41 دلار و 70 سنت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قیمت نفت امروز برای نخستین بار در چهار روز معاملاتی گذشته کاهش یافت و در حال فاصله گرفتن از اوج قیمت‌های پنج ماه گذشته است زیرا موارد ابتلا به ویروس کرونا در سراسر جهان در حال افزایش است و امید بازار تضعیف شده ایالات متحده به بهبود تقاضای سوخت با افزایش تعداد مبتلایان کاهش یافته است.
ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار شرکت تجاری اوندا در این باره گفت: مرزهای بالای دامنه اخیر قیمت نفت به چالش کشیده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای جهانی دوباره از جا برخاست

به گزارش قدس آنلاین، بهای هر اونس طلا با ۰.۴ درصد افزایش به ۲۳۶۹ دلار  رسید. هر اونس طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۸۵ دلار و ۱۰ سنت رسید.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که کشورهای غربی خواستار خویشتن‌داری در پاسخ به حمله ایران شدند، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات خود را در مورد نحوه دفاع از خود خواهد گرفت.

نظرسنجی فدرال رزرو نشان داد که فعالیت‌های اقتصادی ایالات‌متحده از اواخر فوریه تا اوایل آوریل اندکی افزایش یافت و این نگرانی در بین شرکت‌ها وجود داشت که پیشرفت در کاهش تورم متوقف شود.

بر اساس گزارش رویترز، لورتا مستر، رئیس بانک فدرال رزرو کلیولند گفت که انتظار دارد فشارهای قیمتی در سال جاری کاهش یابد و به فدرال رزرو اجازه دهد تا هزینه‌های استقراض را کاهش دهد اما تنها زمانی که مطمئن باشد که تورم به طور پایدار به هدف دو درصدی خود می رسد. کاهش نرخ بهره جذابیت نگهداری شمش‌های غیر بازده را افزایش می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۸.۲۸ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۹۴۰.۵۵ دلار رسید و پالادیوم به ۱۰۲۶ دلار و ۲۵ سنت رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طلای جهانی دوباره از جا برخاست
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • ثبات نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلای ایران
  • قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد
  • طلای سیاه از پاسخ معقول ایران آرام گرفت
  • ریزش بیت‌ کوین ادامه دارد؟
  • چرایی افزایش قیمت در بازار طلای جهانی