Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صبح روز چهارشنبه، پانزدهم مرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/5/15؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

علیرضا جهانبخش | برایتون علاوه بر هزینه انتقال، یک بازیکن آژاکس را نیز می خواهد

علیرضا جهانبخش به دلیل نیمکت نشینی های مداوم در برایتون، به خروج از این تیم مرتبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود باشگاه آژاکس خواهان وینگر تیم ملی ایران است.

به گزارش طرفداری، اسکات چگ، خبرنگار ESPN و TalkSport نوشت که آژاکس خواهان علیرضا جهانبخش است. برایتون علاوه بر یوئل ولتمن، می خواهد بازیکنی دیگر از آژاکس نیز به خدمت بگیرد. یعنی در واقع پیشنهاد برایتون، پول به علاوه یک بازیکن به جز یوئل ولتمن است که قبلا به جمع شاگردان گراهام پاتر اضافه شده است.

علیرضا جهانبخش در دو فصل اخیر لیگ برتر بسیار کم به میدان رفته و نیمکت نشینی های مداوم موجب شده، وینگر تیم ملی کشورمان به فکر حضور در تیمی دیگر باشد.

شایعه استعفای ساکت الهامی در تبریز / مسعود شجاعی سرمربی، بیاتلو مربی تراکتور؟

به گزارش طرفداری، در حالی که به نظر می رسید همکاری ساکت الهامی و تراکتور بدون مشکل تا پایان فصل ادامه پیدا کند، در تبریز شایعه شده ساکت الهامی به دلیل بیماری یکی از اعضای خانواده اش در آستانه جدایی از تراکتور است.

یک منبع آگاه به طرفداری گفت: ساکت الهامی به دلیل بیماری یکی از اعضای خانواده اش امکان ماندن در تبریز را ندارد و می خواهد به تهران برگردد. در صورتی که با استعفای ساکت الهامی موافقت شود، مسعود شجاعی تا پایان فصل سرمربی - بازیکن تراکتور خواهد بود و البته وحید بیاتلو که سابقه سرمربیگری نود ارومیه را دارد، به عنوان مربی به کادرفنی تراکتور اضافه خواهد شد.

نزدیکان تراکتور می گویند اگرچه میر معصوم سهرابی مدیرعامل این باشگاه در تبریز حضور دارد اما این تصمیمی نیست که او بتواند به تنهایی اتخاذ کند. گویا آنها منتظر نظر قطعی مالک تراکتور هستند تا در صورت موافقت زنوزی، با استعفای ساکت موافقت و تغییرات را انجام بدهند. هنوز معلوم نیست شجاعی واقعا پذیرفته همزمان سرمربی موقت و بازیکن تراکتور باشد یا نه؟ تراکتور سه بازی در لیگ برتر و یک یا دو بازی هم در جام حذفی دارد و در کورس رقابت بر سر کسب سهمیه است.

پیش از این شایعه شده بود احتمال برکناری ساکت الهامی به خاطر کسب نتایج نه چندان خوب از نظر مدیران باشگاه وجود دارد ولی منابع نزدیک به تراکتور این شایعه را رد کردند تا این که حالا شایعه استعفای این مربی به گوش می رسد. تلاش ما برای برقراری ارتباط با ساکت الهامی بی نتیجه بود.

وزارت ورزش: یکی از مدیران باشگاه های پایتخت توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد

خبر دستگیری یکی از مدیران پرسپولیس، ابعاد گسترده تری گرفته است. وزارت ورزش در بیانیه ای این خبر را تایید کرد و همچنین اعلام کرد که این دستگیری با همکاری وزارت اطلاعات صورت گرفته است و در راستای مبارزه با فساد بوده است.

شب گذشته و همچنین امروز در طرفداری خبر از این اتفاق داده بودیم. خبری که توسط برخی چیپ، بی ارزش و کذب نامیده شد!

اطلاعيه روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان 

روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازداشت يك نفر از مديران مياني يكي از باشگاههاي پايتخت اطلاعيه اي به شرح زير صادر كرد :

بسم الله الرحمن و الرحيم 

با عرض تبريك ايام مبارك دهه ولايت به اطلاع هواداران فهيم و پرشور فوتبال مي رساند

ضمن تكذيب موارد مطرح شده در برخي از رسانه هاي معاند و در راستاي  مبارزه با فساد در ورزش با پيگيري هاي اين وزارتخانه و اقدام سربازان گمنام امام زمان ( عج ) در وزارت اطلاعات يكي از مديران مياني يك باشگاه ورزشي پايتخت با حكم مقامات قضايي بازداشت شد 

بديهی است اقدامات لازم برای مبارزه با فساد در ورزش با قوت و قدرت و با هماهنگي مسئولين دو وزارت ورزش و جوانان و اطلاعات تداوم خواهد داشت.

فران تورس از والنسیا به منچسترسیتی پیوست / رسمی

فران تورس، وینگر 20 ساله و اسپانیایی باشگاه والنسیا به صورت رسمی به منچسترسیتی پیوست.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی، فران تورس، وینگر جوان باشگاه والنسیا با قراردادی 5 ساله به منچسترسیتی پیوست. در فصل جاری، فران تورس در 44 مسابقه برای والنسیا به میدان رفته است و موفق شده تا 6 گل به ثمر برساند و 8 پاس گل نیز بدهد.

پائولو دیبالا بهترین بازیکن فصل 20-2019 سری آ

سازمان لیگ سری آ، بهترین بازیکنان فصل 20-2019 را اعلام کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل ایتالیا، رده بندی بهترین بازیکنان فصل 20-2019 سری آ بر اساس داده های آماری هر بازیکن توسط سیستم Netco Sports برآورد شده است. در فصل 20-2019، پائولو دیبالا به عنوان بهترین بازیکن سری آ برگزیده شد. نگاهی داریم به بهترین بازیکنان فصل 20-2019 در هر پست:

بهترین دروازه بان

وویچک شزنی (یوونتوس)

بهترین مدافع

استفان دی فرای (اینتر)

بهترین هافبک

پاپو گومز (آتالانتا)

بهترین مهاجم

چیرو ایموبیله (لاتزیو)

بهترین بازیکن جوان

دیان کولوسفسکی (پارما)

بهترین بازیکن فصل

پائولو دیبالا (یوونتوس)

کریستیانو رونالدو، مهاجم 35 ساله پرتغالی یوونتوس که در فصل 20-2019 سری آ موفق شد 31 گل به ثمر برساند، در فصل 19-2018 بهترین بازیکن سری آ شد اما در این فصل نتوانست عنوان خود را تکرار کند.

صبحانه ورزشی 1399/5/15؛ گیشه مطبوعات داخلی

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی دیدار شجاع خلیل زاده و حسن یزدانی مهدی رجب زاده و خانواده ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی اریک لاملا در تعطیلات فرانک ریبری:
بالاخره تعطیلات رسید؛ همیشه از گذراندن وقت با خانواده عزیزم لذت می برم صبحانه ورزشی 99/5/15؛ تولدت مبارک  غلامرضا رضایی (36) استفانو سنسی (25) پیر امیل هویبرگ (25) رایان برتراند (31) سالومون کالو (35) وین بریج (40) ری کلمنس (72) صبحانه ورزشی 99/5/15؛ بسته ویدیویی صبح چهارشنبه


منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش بهترین بازیکن صبحانه ورزشی ساکت الهامی وزارت ورزش فران تورس فصل 20 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر