Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:29:54 GMT

چند میلیون نفر سهام عدالت دریافت نکردند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۴۱۴

چند میلیون نفر سهام عدالت دریافت نکردند؟

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افراد جا مانده از دوره قبل و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در مجموع ۴ میلیون نفر می‌شوند که باید به آن‌ها نیز سهام عدالت پرداخت شود.

به گزارش گروه روی خط‌ رسانه‌های خبرگزاری برنا؛ مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در جلسه عصر دیروز کمیسیون موضوع شناسایی مشمولان سهام عدالت (مورد بحث جلسات گذشته) ادامه پیدا کرد، گفت: افراد جا مانده از دوره قبل و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در مجموع 4 میلیون نفر می‌شوند که باید به آن‌ها نیز سهام عدالت پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همچنین مقرر شد بررسی شود چه تعداد جامانده سهام عدالت در 6دهک اول درآمدی وجود دارد که به آن‌ها نیز سهام عدالت پرداخت شود، البته رای‌گیری نهایی در این رابطه به جلسه بعدی موکول شد.

منبع: خانه ملت

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهام عدالت جاماندگان سهام عدالت دریافت سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، اظهار کرد: سیاست‌های ارزی در کشور بسیار مهم است و باید برای آن تصمیم‌گیری کرد.

وی تاکید کرد: اگر با سیاست‌هایی که الان بانک مرکزی در حوزه ارز اتخاذ کرده است پیش برویم، نگرانی ما برای افزایش التهابات ارزی به مراتب بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: کمیسیون اقتصادی مجلس سال گذشته پیش بینی‌هایی درباره مساله ارز داشت که این پیش بینی‌ها در حال تحقق است. انتظار داریم دولتمردان بر اساس تجارب علمی، اجرایی و سند تحول دولت مردمی، مسیر حرکت ارزی کشور را مدیریت کرده و کاری کنند که التهابات در این بازار کاهش یابد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه التهابات بازار ارز حتماً قابل مدیریت است، گفت: امیدواریم بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بتوانند آثار تورمی ارز بر زندگی مردم را کاهش دهند. البته کمیسیون اقتصادی مجلس هم در نامه‌ای به رئیس‌جمهور راهکارهای لازم جهت بهبود بازار ارز را ارائه داده است که امیدواریم که این موارد مورد توجه قرار گیرد و عملیاتی شود.

کد خبر 6085021 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • التهابات «بازار ارز» حتماً قابل مدیریت است
  • جزئیات پرداخت وام سفر دوم رئیس‌جمهور به چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • پاکبانان یاسوجی ۸ ماهه حقوق دریافت نکردند
  • پاکبانان یاسوجی ۸ ماهه حقوق دریافت نکردند+فیلم
  • افراد متمکن باید مالیات بیشتری پرداخت کنند