Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@18:31:12 GMT

سلامت عزاداران حسینی برای ما از هر نکته ای مهم تر است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۴۳۵

سلامت عزاداران حسینی برای ما از هر نکته ای مهم تر است

حسن پور با بیان اینکه سلامت عزاداران حسینی برای ما از هر نکته ای مهم تر است گفت: هیات های عزاداری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا و توصیه های انجام شده سلامت عزاداران و برگزاری این مراسم باشکوه را تضمین کنند.

«غلامرضا حسن پور» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد برگزاری مراسم سوگواری ماه محرم و توصیه به تولید کنندگان ماسک برای عزاداران حسینی گفت: توصیه می کنیم تا تمامی تولیدکنندگان ماسک از به کار بردن هرگونه از القاب ائمه(ع) بر روی ماسک ها برای عزاداران ماه محرم پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است این ماسک ها پس از استفاده زیر پا افتاده و موجب هتک حرمت شود، به همین منظور از به کار بردن هرگونه از القاب ائمه (ع) بر روی ماسک ها پرهیز کنند.

 

رییس سازمان بسیج اصناف کشور اظهار کرد: البته تاکنون این موضوع مشاهده نشده و صرفا یک عکس در فضای مجازی دیده شد که  هیچ فردی از این نوع از ماسک ها تاکنون استفاده نکرده  و تنها عکسی که در فضای مجازی منتشر شده بود، میان افراد دست به دست شده و هیچ تولیدی تاکنون القاب ائمه اطهار (ع) را بر روی ماسک ها به کار نبرده است. مردم ما و هیئت های مذهبی همگی این آگاهی را دارند که از استفاده القاب بر روی ماسک ها بپرهیزند.

 

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که شاهد شیوع موج دوم کرونا در کشور هستیم و استفاده از ماسک نیز اجباری شده و  این امر کمک زیادی به جلوگیری از شیوع کرونا می کند، امیدواریم که با رعایت دستورات بهداشتی و استفاده از ماسک بتوانیم هم از فضای معنوی محرم بهره ببریم و هم سلامت مردم را حفظ نماییم.

 

 

حسن پور تصریح کرد: سلامت عزاداران سوگواری ماه محرم برای ما از هر نکته ای مهم تر است و به تمامی هیئت ها، حسینیه ها و مساجد کشور توصیه می کنیم تا در برگزاری مراسم سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی کرونا و توصیه های انجام شده سلامت عزاداران و برگزاری این مراسم باشکوه را تضمین کنند.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: عزاداران حسینی محرم سلامت سلامت عزاداران بر روی ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس از کاربران جدید کارمزد می گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، به گفته ماسک این هزینه اندک برای کنترل ربات های موجود در پلتفرم لازم است.

ماسک در حقیقت در پاسخ به پست یک حساب کاربری در ایکس که جزییات تغییرات در عملکرد پلتفرم را توضیح داده بود، این اظهارات را بیان کرد. البته باید در نظر داشت دریافت هزینه از کاربران جدید هم اکنون در دو کشور نیوزلند و فیلیپین اجرا می شود.

قابلیت دریافت هزینه در این دو کشور برای کمک به کاهش پست های ناخواسته و بهبود تجربه کاربران اجرا می شود.

ماسک در پاسخ به رشته پیام X Daily News اعلام کرد دریافت هزینه ای اندک از کاربران تنها راه برای محدود کردن ربات های موجود در پلتفرم است. سیستم های هوش مصنوعی فعلی و مزرعه های ترول می توانند به راحتی مرحله «شما یک ربات هستید» را پشت سر بگذارد.

مالک ایکس در ادامه افزود بود تهدید ربات ها چندوجهی است زیرا بات ها و حساب های کاربری جعلی از «فضای نام» موجود استفاده می کنند. فضای نام مجموعه ای از نامهای قابل دسترس برای نامگذاری مواردی مانند فایلها، متغیر های درون یک برنامه، یا کامپیوترهای یک شبکه است.

طبق نوشته X Daily News تغییر جدید سیاست در ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی ردیابی شده و هیچ نشانه مشخصی از زمان اجرای آن یا مبلغ هزینه اندکی که کاربران جدید باید بپردازند وجود ندارد.

در ادامه ماسک اعلام کرد هزینه مذکور فقط از کاربران جدید دریافت می شود.

ایکس از اکتبر ۲۰۲۳ میلادی ازکاربران تایید نشده در ۲ کشور خواست سالانه مبلغ یک دلار هزینه بپردازند. کاربران جدیدی که در این دوکشور عضو ایکس می شوند، اجازه خواهند داشت پست ها را ببینند اما نمی توانند بدون پرداخت وجه واکنشی به پست ها ثبت کنند.

کد خبر 6079701

دیگر خبرها

  • تعدیل بیش‌ از ۱۰ درصد از کارمندان تسلا توسط ایلان ماسک
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • ایکس از کاربران جدید کارمزد می گیرد
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • تا ۲۰ سال دیگر روی مریخ زندگی می کنیم!
  • تا ۲۰ سال دیگر روی مریخ زندگی می‌کنیم!
  • حمایت از تولید در کنار حفظ محیط زیست در استان یزد الزامی است
  • حمایت از تولید در کنار حفظ محیط زیست در استان الزامی است