Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از وقوع انفجار در بندر بیروت، کاربران ایرانی با انتشار پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی با ترند کردند هشتگ "#من_قلبی_سلام_لبیروت" با شهروندان لبنانی ابراز همدردی کردند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، شب گذشته وقوع انفجاری مهیب در بندر بیروت لبنان رخ داد که به سرعت ویدئو‌های ضبط شده از این حادثه در اینترنت و رسانه‌ها منتشر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه وحشتناک 78 تن کشته و 4000 تن زخمی زخمی شده‌اند.

استاندار بیروت انفجار در بندر این شهر را یک «فاجعه ملی» خواند و آن را با انفجار هیروشیما مقایسه کرد. شبکه العالم به نقل از منابع لبنانی گزارش داد که علت انفجار اتصال برق بوده و آتش از کانتینر ترقه‌ها به کانتینر مواد نیترات سرایت کرده است. مدیر کل اداره کمرگ لبنان نیز تأیید کرد که ۵۰ تن مواد نیترات در بندر بیروت منفجر شده است.

پس از وقوع این حادثه وحشتناک، کاربران ایرانی با انتشار پیام هایی در شبکه های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش دادند و با ترند کردند هشتگ "#من_قلبی_سلام_لبیروت" با شهروندان لبنانی ابراز همدردی کردند. در ادامه تعدادی از این پیام‌ها را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: لبنان واکنش کاربران انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان ، در پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد آمده است: درود خداوند بر مجاهدان راه حق و دلاورمردان صحنه پیکار، سلام بر اراده‌های پولادین نبرد علیه باطل، سلام خداوند و ملائکه بر قامت استوار مقاومت علیه ظلم مستمر ظالمان عالم که جانانه ایستادگی کردند.
همچنین در این پیام آمده است: فرزندان غیرت‌مند ایران! برادران پاسدار! خسته مباد گام‌های استوارتان! خداوند در ۲ جهان سربلندتان کند چرا که افتخاری دیگر برای نظام اسلامی آفریدید.
دیشب مردم مظلوم غزه بعد از ۱۹۰ شب و روز مقاومت و شهادت، آسوده خاطر شبی را گذراندند. دیشب مظلومان جهان به اراده‌های مردانه شما دلگرم شده و اشک شوق ریختند. دیشب امر ولی بر زمین جاری شد و انتقام پشیمان کننده‌ای به حول و قوه الهی رقم خورد. چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی!
اینجانب اقدام مردانه‌ی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز و کودک‌کش صهیونیستی را می‌ستایم و از تمامی این عزیزان صمیمانه قدردانی می‌کنم.
در انتهای این پیام آمده است: بی‌شک رژیم جلاد و خونخوار صهیونیستی در کمین فرصتی برای ضربه زدن خواهد آمد و چشمان همیشه بیدار نیرو‌های مسلح ارتشی و سپاهی ما به اذن الهی مانع نقشه‌های شیطانی‌شان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی
  • احزاب لبنانی: عملیات «وعده صادق» ضعف اسرائیل را فاش کرد
  • مردم لبنان: موشکهای سپاه بر فراز قدس؛ نماد فروپاشی اسرائیل
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه اجتماعی بیشتر استفاده می‌کنند؟
  • وقوع انفجار قوی در ایلات
  • پیام آیت الله مدرسی یزدی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • هشتگ سواد رسانه ای را در رادیو سلامت دنبال کنید
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران
  • ایرانی‌ها از کدام شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟