Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@14:59:32 GMT

آتش‌نشانی داورزن نیازمند تجهیزات است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۷۴۹۴

آتش‌نشانی داورزن نیازمند تجهیزات است

فرماندار داورزن گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان در شاهراه ورودی خراسان رضوی آتش‌نشانی آن نیازمند تجهیزات پیشرفته تری است.

به گزارش قدس آنلاین، حسین اسدالهی اظهار کرد: بخشی از حوادث شهرستان داورزن مربوط به حریق خودروها در مسیر جاده تهران - مشهد است که برای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران باید تجهیزات آتش نشانی تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ کیلومتر از جاده تهران - مشهد در حوزه این شهرستان قرار دارد که بیانگر حساسیت جایگاه امدادرسانی در منطقه است.
فرماندار داورزن گفت: امدادرسانی در این منطقه نیاز به نگاه ملی دارد تا علاوه بر خدمات رسانی شایسته به زائران حرم مطهر حضرت امام رضا (ع)، امدادرسانی مطلوب به مناطق محروم نیز تحقق یابد.
منبع:ایرنا انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: داورزن آتش نشانی تجهیزات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید محمودی سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اولویت‌های این دفتر ارتقا سطح امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها به ویژه در حوزه آتش نشانی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این حوزه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۱۹ ایستگاه آتش نشانی به دستگاه تنفسی تجهیز شدند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم تجهیز ایستگاه‌های آتش نشانی شهرداری‌های استان افزود: تجهیزات سبک و سنگین ایستگاه‌ها در کنار تجهیزات فردی در شرایط بحرانی و امداد رسانی بسیار تأثیر گذار و با اهمیت بوده و این دفتر با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و همت شهرداری‌های استان برنامه‌های ویژه ای جهت ارتقا سطح ایمنی و خدماتی ایستگاه‌های آتش نشانی دارد.

کد خبر 6087139

دیگر خبرها

  • امدادرسانی همچنان ادامه دارد
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • تغییرات فرمانداران و مدیران کل در استان اصفهان
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته